رسوایی چند باره آمریکا ؛

کمک نظامی آمریکا به اسرائیل، جز خواری و شکست، ارمغان دیگری نخواهد داشت!

چراکه تاریخ اسلام، گواه است که استقامت و ایمان، با امداد الهی همراه بوده و باعث پیروزی مسلمین بوده است: وَ لَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُه (حج/40).در این شکست های مفتضحانه دشمنان، تجهیزاتِ ظاهری شان نیز نتوانسته کاری را پیش ببرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز - علی اکبر صیدی : 

آمریکا علیرغم شکست های مکرر نظامی - سیاسی وغیره که در جهان تجربه کرده است؛ مثل حمایت از حملۀ صدام به ایران، اشغال نظامی افغانستان و عراق، حمایت از عربستان در حمله به یمن و اخیرا، خواری و شکست درتشکیل و تجهیز داعش ونظایر آن!

با این حال، باز، این روز ها، به صراحت، از رژیم صهیونیستی، حمایت نظامی و سیاسی می کند؛ تسلیحات ممنوعه به اسرائیل ارسال می کند و...اما بداند که گسل های چند ریشتری و ویرانگرِجریان مقاومت علیه اسرائیل و آمریکا، هنوز فعال نشده است. اگر آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل به قتل عام فلسطینیان ادامه دهند؛ جهان اسلام و جریان مقاومت، سکوت را می شکنند و گسل ها را فعال کرده با یک زلزله و چند پس لرزه، به اشغالگری چندین سالۀ یهود پایان داده منافع آمریکا را در منطقه و جهان بشدت به خطر می اندازند.

لذا آمریکا بداند در این ماجرا نیز- طبق فرموده قرآن کریم- مزه خواری و شکست را خواهد چشید: َ لَهُمْ فِي الدُّنْيا خِزْي (بقره/112). زیرا این وعده الهی است که آینده جهان و مدیریت آن از آن صالحان و ستمدیدگان است (قصص/5؛ انبیاء 105). چراکه تاریخ اسلام، گواه است که استقامت و ایمان، با امداد الهی همراه بوده و باعث پیروزی مسلمین بوده است: وَ لَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُه (حج/40). در این شکست های مفتضحانه دشمنان، تجهیزاتِ ظاهری شان نیز نتوانسته کاری را پیش ببرد. پیروزی نهایی از آنِ جهادگران و آزادیخواهان فلسطین است. کمک نظامی آمریکا و دیگران به اسرائیل، جز خواری و شکست، ارمغان دیگری نخواهد داشت.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.