بایدن دقیقا چه چیزی را کتمان می‌کند؟!/ فرامتن یک جنایت محض در آمریکا

شهادت مظلومانه یک کودک شش ساله مسلمان فلسطینی در آمریکا توسط یک فرد نژادپرست، موجی از خشم و اعتراض علیه عملکرد دولت و نهاد‌های امنیتی و تبلیغاتی غرب علیه فلسطینیان را برانگیخته است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از بصیرت : 

شهادت مظلومانه یک کودک شش ساله مسلمان فلسطینی در آمریکا توسط یک فرد نژادپرست، موجی از خشم و اعتراض علیه عملکرد دولت و نهاد‌های امنیتی و تبلیغاتی غرب علیه فلسطینیان را برانگیخته است. در این میان، مقامات آمریکایی که خود در ترویج اسلام‌ستیزی سیستماتیک و خلق مولفه‌های بحران و خشونت علیه فلسطینیان مهم‌ترین نقش را ایفا کرده‌اند، درصدد هستند وقوع قتل هولناک کودک شش ساله فلسطینی در ایالت ایلنویز را محکوم کنند!

ادعای دروغین بایدن
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا قتل یک کودک مسلمان در کشورش را که به گفته پلیس با جنگ اسرائیل و حماس در ارتباط بوده است، به شدت محکوم کرد. فرد مظنون به قتل یک کودک شش ساله مسلمان در آمریکا هنگام حمله به منزل این خانواده فلسطینی گفته بود: «شما مسلمانانید و باید بمیرید.»

بایدن در مواضع ظاهری و کاملا نمایشی خود، این قتل را که توسط مردی ۷۱ ساله و با ضربات چاقو در ایالت ایلنویز صورت گرفته «هولناک و نفرت‌انگیز» خواند و محکوم کرد. این کودک شش ساله فلسطینی به همراه مادرش با چاقو مورد حمله قرار گرفت و سپس در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخت. در بیانیه پلیس منطقه ویل کانتی واقع در ایلنویز (مکانی که در آن جنایت اخیر رخ داده است)، ادعا شده است: «بازرسان به این باور رسیده‌اند که دو قربانی حادثه خشونت‌آمیز ایلینوی به دلیل مسلمان بودن و نیز در ارتباط با درگیری‌های جاری در خاورمیانه که اسرائیل و حماس در آن مشارکت دارند، هدف حمله فرد مظنون قرار گرفته‌اند.»

بایدن در قبال این حادثه، آدرس‌های غلطی را به افکار عمومی دنیا مخابره کرده است: از جمله اینکه قتل و ترور جایگاهی در اصول و ارزش‌های آمریکایی! نداشته و در تعارض با این ارزش‌ها تعریف می‌شود! به راستی بایدن از کدام ارزش‌های آمریکایی سخن می‌گوید؟! آمار هولناکی که مربوط به اسلام ستیزی سیستماتیک در غرب می‌باشد، نشان می‌دهد آمریکا تبدیل به اصلی‌ترین مولد این نوع اسلام ستیزی آشکار گردیده و سیاستگذاری‌های امنیتی، سیاسی و نظامی این کشور سفاک نیز در همین راستا قابل فحص و بررسی می‌باشد. شهادت مظلومانه کودک فلسطینی در ایالت ایلنویز، نقطه آشکارساز اسلام ستیزی و فلسطین ستیزی در سیاست خارجی آمریکاست. در چنین شرایطی بایدن قطعا نه به عنوان یک طلبکار، بلکه به عنوان یک قاتل باید بیانیه خود را در قبال شهادت کودک فلسطینی صادر کند. فراموش نکنیم که رسانه‌های وابسته به دو حزب دموکرات و جمهوریخواه طی روز‌های اخیر بدترین دروغ‌ها را به فلسطینیان نسبت داده و تلاش کردند صهیونیسم ستیزی جاری در آمریکا را تا حدودی با استفاده از ترفند‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی ترمیم کنند. شهادت مظلومانه کودک فلسطینی در ایلنویز، معلول همین بازی وقیحانه و دروغین جریان‌های قدرت در آمریکاست. از این رو نه تنها سران کاخ سفید، بلکه رسانه‌های وابسته به دو حزب سنتی آمریکا که از سوی لابی‌های آیپک، جی استریت و دیگر محلف‌های صهیونیستی تغذیه می‌شوند، در این قتل شریک هستند.

آنچه ادعای بایدن را نقض می‌کند
جو بایدن مدعی شده است که قتل و کشتار کودکان با ارزش‌های آمریکایی در تعارض است! این جمله از زبان کسی بیان می‌شود که مجوز نسل‌کشی کودکان و نوزادان در غزه را برای صهیونیست‌ها صادر کرده و شهادت نزدیک به هزار کودک بیگناه را نماد دفاع مشروع صهیونیست‌ها از حریم امنیتی خود قلمداد می‌نماید! قطعاً کودک شش ساله فلسطینی در آمریکا نیز قربانی اسلام ستیزی و صهیونیسم پروری نظام‌مندی شده که اتفاقا یکی از طراحان و بانیان آن جوبایدن رئیس‌جمهور آمریکاست. بایدن در سال ۲۰۰۶ میلادی، پس از ارائه طرح تجزیه منطقه غرب آسیا بر اساس مولفه‌های مذهبی و قومیتی، تبدیل به فردی کلیدی برای صهیونیست‌ها شد. در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، با وجود تمامی خدماتی که ترامپ به رژیم اشغالگر قدس ارائه کرده بود، اکثر یهودیان آمریکا آرای خود را به سود بایدن و حزب دموکرات به گردش در آوردند، زیرا رئیس‌جمهور آمریکا بار‌ها تز تجزیه منطقه و جهان اسلام به سود منافع صهیونیست‌ها را بررسی کرده و نتایج این بررسی‌ها را نیز به لابی‌های گوناگون قدرت در اراضی اشغالی (از جریان محافظه کار تا لیبرال صهیونیستی) منتقل ساخته است. در چنین شرایطی ابراز تاسف بایدن نسبت به جنایتی که علیه کودک شش ساله فلسطینی در خاک آمریکا رخ داده، صرفا نوعی مظلوم‌نمایی و شانتاژ تبلیغاتی محسوب می‌شود.

جنایاتی که تکرار می‌شود
بدون شک اسلام‌ستیزی سیستماتیک که یکی از ابعاد آن، فضاسازی دروغین علیه فلسطینیان و مخالفان رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی می‌باشد، همچنان در غرب ادامه دارد. این رویکرد، در جریان جنگ اخیر در غزه به نقطه اوج خود رسیده است. سیاستمداران غربی در حالی ژست تاسف (بابت حوادثی مانند شهادت کودک شش ساله فلسطینی در آمریکا) را به خود می‌گیرند که هم‌افزایی امنیتی و تبلیغاتی آن‌ها در تشدید روند اسلام‌هراسی نظام‌مند، غیر قابل انکار است. این قاعده در خصوص کشور‌های اروپایی نیز صادق است. جریانات سوسیال دموکرات و محافظه‌کار در اروپا تبدیل به کارگزاران اسلام ستیزی در غرب، تحت نظارت دستگاه‌های امنیتی رژیم اشغالگر قدس شده‌اند. نمونه این ماجرا را به صورتی آشکار در جریان اهانت به قرآن کریم در کشور‌های دانمارک، سوئد و هلند مشاهده کردیم. لفاظی‌ها، حملات و تبعیض‌های ضد مسلمانان اخیرا در کشور‌های غربی به سطوح هشداردهنده‌ای رسیده است، به طوری که در استرالیا، کانادا، انگلیس و اتحادیه اروپا ۷۰ تا ۸۰ درصد کل مسلمانان هدف تبعیض قرار گرفته‌اند. در بسیاری از این موارد، چنین تبعیض‌هایی تبدیل به اهانت، خشونت فیزیکی و حتی قتل مسلمانان گردیده و نهاد‌های قضایی و امنیتی غرب نیز به صورت تمام قد از قاتلان دفاع کرده‌اند. آنچه اوضاع را بدتر می‌کند این است که در بسیاری از موارد، حوادث پنهان و یا نادیده گرفته می‌شوند. علاوه بر این عاملان به جای مجازات، در چتر نهاد‌های امنیتی غرب قرار گرفته و حتی برای ارتکاب جرایم بعدی و گسترده‌تر در قبال فلسطینیان و به طور کلی مسلمانانان ترغیب می‌شوند. این همان چرخه خشونتی است که ساخته و پرداخته مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر می‌باشد.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.