معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران؛

دشمن از زنان شجاع و مومن ایرانی می ترسد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: زن ایرانی شجاع و با عفت و مومن است و دشمن از همین می‌ترسد، لذا باید هوشیار باشیم.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز از لرستان : سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: درود می‌فرستیم به روح شهدای غزه مظلوم که عطر خون مطهرشان فضای جهان را آکنده از غم و مصیبت کرده و مردم دنیا را داغدار و آماره رزم و جهاد با پیکار استکبار کرده است.
وی افزود: زنانی که جانفشانی کردند تا در نزد خدای متعال آرامش بیابند، زنانی که بودند مانند شمع سوختند تا روشنی بخش محفل بشریت باشند.
نقدی یاد آور شد:زنان با فداکردن هستی خود الگوی زن مسلمان ایرانی را به نمایش گذاشت و جهان را به سمت حقیقت کشاند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرداختن فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین کنگره زنان شهید، مبنی بر اینکه الگوی سوم زن الگوی سازنده و انسان‌ساز است، خاطر نشان کرد: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب زنان در تغییر مسیر اسلام و کشور نقش شایسته ایفا کردند.
سردار نقدی بر الگو بودن زن مسلمان ایرانی تاکید داشت و افزود: زنان مسلمان ایرانی امروز الگو گرفته‌از حضرت فاطمه(س) است بانوی ارزشمندی که با رسالت زنانه خود و ولایتمداری و در حمایت از ولی خود برجسته‌ترین زن تاریخ در عرصه‌های مختلف دوران خود و پس از خودش شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شیرزنان ایران اسلامی بیشتر از مردان در طول انقلاب و دفاع مقدس حماسه آفریدند.
وی تصریح کرد: زنان و مادرانی که همسران و فرزندان خود را برای دفاع از میهن به جبهه راهی کردند از جان و مال خود در این راه دریغ نکردند.
وی در ادامه گفت: الگوی سوم زن دشمن را به غصب و خشم برداشته همچنان که امروز دشمن صدها تلویزیون و هزاران شبکه مجازی را راه‌اندازی کرده تا دیگر اثری از زن مجاهد نباشد.
سردار نقدی یاد آور شد: زن ایرانی شجاع و با عفت و مومن است و دشمن از همین می‌ترسد، لذا باید هوشیار باشیم، زنان ایران جنگ روانی را با حجاب خود خاموش نمودند و راه عزت و سعادت را ادامه داده و می‌دهند.
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.