جامعه مدرسین: خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها خواهد شد

جامعه مدرسین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: بی شک کشتار فلسطینیان، خشم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید؛ طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان مملو از مجروحان فلسطینی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر ماست.

این جنایت ضد بشری در سایه حمایت های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و به واقع ضدبشری و ضداسلام، رقم می‌خورد و امروز سران دول استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.

بی شک این کشتارها خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید.

طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن توحش و سبعیت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن مردم، مجروحان و کادر پزشکی اعلام می دارد:

ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت ، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد”.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.