فیلم سینمایی «شماره 10» را پنجشنبه رایگان تماشا کنید+لینک

فیلم سینمایی «شماره 10» روز پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 16، در باغ موزه دفاع مقدس اکران و با حضور رامتین شهبازی نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  با توجه به نقش و اهمیت سینما  در عصر حاضر، معاونت فرهنگی هنری موزه دفاع مقدس رویداد سینمایی «کانون فیلم هور» را برگزار می‌کند تا با نگاهی نقادانه به آثار شاخص سینمای ایران و جهان در حوزه‌های انقلاب، جنگ و مقاومت گامی در راستای پویایی و اثربخشی هرچه بیشتر سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.

اولین جلسه اکران و نقد فیلم روز پنجشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ در کانون فیلم هور به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس، به‌ نقد و بررسی فیلم «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد اختصاص یافته است. این فیلم روایت مردی است که در اواخر جنگ تحمیلی به اسارت نیرهای بعثی درمی‌آید و وارد اردوگاهی بسیار مخوف می‌شود.

رامتین شهبازی نویسنده و منتقد سینما، نیز به عنوان منتقذ این اثر سینمایی در این جلسه حضور خواهد داشت و حضور برای عموم علاقه‌مندان، رایگان و آزاد است.

علاقه‌مندان می‌تواند برای حضور در این برنامه به نشانی b2n.ir/Hourmoviecente مراجعه و با توجه به محدودیت ظرفیت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.