عمده دردسرهای اسرائیل پس از طوفان الاقصی!

عبدالرحیم انصاری در رشته توئیتی با عنوان عمده دردسرهای اسرائیل پس از طوفان الاقصی نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  به نقل از مشرق :   اولین دردسر معضل اسرای صهیونیست در دستان حماس است که این روزها سبب اعتراضات گسترده به دولت نتانیاهو شده است؛ فکرش را بکنید رژیم غافلگیر شده، بیش از ۱۴۰۰ نفر فقط طبق آمار خودشان کشته داده اند، بیش از ۳۰ شهرک تخلیه شده، موشک ها یکی پس از دیگری می آیند، و حالا که رژیم نیازمند همبستگی است، تظاهرات های گسترده ای برای آزاد سازی اسرا شکل گرفته است!

دومین دردسر عمده مقاومت لبنان است؛ کمتر از غزه از آنها میشنوید ولی بیشترین تلفات را از صهیونیستها همین لبنانی ها میگیرند.

غزه پس از غافلگیریِ هفتم اکتبر که منجر به اسارت و هلاکت تعداد زیادی اسرائیلی شد، علیرغم اینکه توانسته اسرائیل را در حال وحشت و اضطرار نگه دارد، اما دیگر تلفات چندانی از آنها نگرفته است؛ حال آنکه در مرزهای شمالی روزی نیست که چندین سرباز صهیونیست توسط رزمندگان حزب الله کشته نشده و تعدادی تانک و نفربر منهدم نشوند!

دردسر بزرگ بعدی افتادن اسرائیل در بلاتکلیفی بر سر این مسئله است که آیا حمله زمینی به غزه را آغاز بکند یا نه! اگر آغاز کرد و شکست خورد چه باید بکند؟

اگر آغاز کرد و نیروهای مقاومت از هر سو حمله کردند چه کند؟

و اصلا اینکه اگر حمله نکند چه کند؟!

حمله کند یک مصیبت حمله نکند هم مصیبت بزرگتری است، چون باید همین وضع موجود با زندگی مختل و دولت نیمه تعطیل را تا زمان نامعلومی ادامه دهد!

نه مقاومت عقب مینشیند و نه آنها میتوانند شکست را بپذیرند!

دردسر بزرگ بعدیشان انزجار در حال گسترش افکار عمومی دنیا از این رژیم است که فشار روانی بیش از حدی را متوجه اسرائیل کرده است.

هرچند اینجا به این موارد بعنوان عمده ترین دردسرهای اسرائیل اشاره شد، لیکن این همه ماجرا نیست؛ از مهاجرت معکوس گرفته، تا اعتراضات داخلی، سقوط اقتصاد، و تمرد سربازان همگی دردسرهای بزرگی برای رژیم صهیونیستی به حساب می آیند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.