خبرنگاران اصلاح طلبی که عوامل سرویس های بیگانه بودند/ ماموریت ضدمیهنی برای به نقطه جوش رساندن اغتشاشات

اواخر هفته گذشته حکم دو خبرنگار اصلاح طلبی که در اتفاقات سال گذشته دست داشتند و وظیفه به نقطه جوش رساندن التهابات را بر عهده داشتند از سوی قوه قضائیه صادر شد. این دو خبرنگار روزنامه های شرق و هم میهن پس از اینکه مهسا امینی دچار عارضه شد و به بیمارستان منتقل شد در بیمارستان محل بستری وی حاضر شده و سعی کردند ذهن خانواده وی را مغشوش سازند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد : اواخر هفته گذشته حکم دو خبرنگار اصلاح طلبی که در اتفاقات سال گذشته دست داشتند و وظیفه به نقطه جوش رساندن التهابات را بر عهده داشتند از سوی قوه قضائیه صادر شد. این دو خبرنگار روزنامه های شرق و هم میهن پس از اینکه مهسا امینی دچار عارضه شد و به بیمارستان منتقل شد در بیمارستان محل بستری وی حاضر شده و سعی کردند ذهن خانواده وی را مغشوش سازند. یکی از این دو خبرنگار نیز بعد از مرگ مهسا امینی در مراسم تشییع جنازه وی حضور یافته و اقداماتی برای تحریک جوانان و زنان سقزی انجام دادند.
اما این اقدامات با توجه به اینکه این افراد پیشتر در دوره های مختلف سرویس های جاسوسی بیگانه از جمله آمریکا شرکت کرده بودند بسیار حائز اهمیت است. سه دوره آموزش براندازی برای این افراد در کشورهای ترکیه، چک و آفریقای جنوبی برگزار شده است که بنابر اطلاعات حاصله در دوره دوم از سوی سرویس های بیگانه به این افراد تفهیم شده است که این دوره ها برای براندازی است و همچنین آن ها با عوامل سرویس های بیگانه در ارتباط هستند.
جالب است که در چندین حوزه در ابتدای بروز عارضه به مهسا امینی این افراد سعی کردند به خانواده و اطرافیان وی نزدیک شده و آنان را تحریک کنند و هر باری هم که با نظر منفی خانواده امینی روبرو می شدند بازهم بیشتر اصرار می کردند. در همین راستا یکی از افرادی که عکس سی تی اسکن مغز مهسا امینی را در اختیار داشته است چندین بار اقدام به تحقیق درباره آن کرده است و از پزشکان مجرب در این حوزه سئوال کرده است که پزشکان مذکور وجود هر نوع آثار ضربه به سر در این عکس ها را رد کرده اند اما این افراد به جای اینکه در این حوزه مجاب شوند به خانواده مهسا امینی دروغ گفته اند.
بنابراین این دو فرد به جای پوشش دهی اخبار این حادثه به تحرکات معنادار خصوصا در ارتباط با خانواده مهسا امینی و وابستگان و نزدیکان وی پرداخته و سعی کرده‌اند با کارگردانی خاصی موج اخبار را به سمت اهداف سرویس‌های بیگانه یعنی ایجاد اغتشاشات هدف‌دار که آموزش دیده بودند، هدایت کنند.

از همین روست که «مسعود ستایشی» سخنگوی قوه قضائیه درباره جزئیات و علت بازداشت این دو فرد می‌گوید: «موضوع اتهامی دو خبرنگار مورد اشاره ارتباطی با تهیه گزارش از مرگ خانم امینی و حرفه خبرنگاری نداشته است. این اشخاص در مقاطعی همکاری‌هایی با دولت متخاصم امریکا داشته‌اند.»

از سوی دیگر این افراد با یک فرد ضدانقلاب در خارج از کشور به نام «غنچه قوامی» در ارتباط بوده اند. وی که تابعیت دوگانه ایرانی انگلیسی دارد به عنوان رابط این دو با سرویس های بیگانه عمل می کرده است و در این راستا مطالب آنان را در رسانه های ضدانقلاب پوشش می داده است.
غنچه قوامی سردبیر یک سایت ضدانقلاب با پوشش حوزه زنانه علیه کشورمان نیز هست که اتفاقا تمامی مطالب فمنیستی و تند این دو فرد را در همین سایت به نام آنان منتشر می کرده است.
بر همین اساس باید گفت که این افراد در اقدامات مختلفی علیه کشورمان ایجاد التهاب آفرینی دست داشتند. جالب اینجاست که اطلاعاتی که از این دو فرد بوجود آمده نشان می دهد که این افراد سعی در لیدری برخی از اغتشاشات در میدان هفت تیر را نیز بر عهده داشتند و شعارهای دیکته شده سرویس های جاسوسی غرب علیه کشورمان را در این اغتشاشات به زبان رانده و سعی کردند جمعیت را در این حوزه تحریک کنند. این موضوع در روایتی که یکی از این دو فرد با ذوق و شوق تمام برای غنچه قوامی به عنوان اقدامات انجام شده توسط وی توضیح می دهد، آشکار شده است.
نگاهی به بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که در تحقیق درباره این دو خبرنگار اصلاح طلب به یک نقطه رسیدند، به خوبی نوع اقدامات این دو را تشریح می کند.
در این بیانیه مشترک درباره بخشی از تحرکات نیلوفر حامدی آمده است: «انتشار اولین عکس از مرحومه امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن.ح» صورت گرفت که از آموزش دیدگان همین دوره‌ها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از اولین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقرار یافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت‌دار پرداخت.»
این بیانیه درباره تحرکات الهه محمدی نیز توضیح می‌دهد: «همچنین است اقدامات «الف.م» که با استفاده از همان پوشش با حضور فوری در شهرستان سقز، به تحریک اطرافیان مرحومه، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار از مراسم تشییع، تدفین و تجمعاتِ شکل‌گرفته در آن شهر به ایفای مأموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش‌دیده‌ی دوره‌های رژیم مافیایی آمریکا در کشورهای خارجی است.»
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.