فریاد حیدر حیدر نسل سلیمانی‌ها در میدان فلسطین

دانش‌آموزان در اجتماع بزرگ نسل سلیمانی‌ها می‌گویند: ما در کنار مردم فلسطین هستیم و معتقدیم که این ظلم نخواهد ماند و اسرائیل بزودی از صحنه روزگار محو می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : آرام و قرار ندارند. احساس می‌کنند هنوز کاری نکرده‌اند و همین هم باعث می‌شود مدام در تکاپو باشند. دستانشان پر از پلاکارد و دست‌نوشته است که خودشان تهیه کرده‌اند. این را فاطمه می‌گوید که کمی آرام‌تر به نظر می‌رسد و ادامه می‌دهد: ما دیشب فقط چند ساعت خوابیدیم تا بتوانیم این دستنوشته‌ها و پلاکاردها را آماده کنیم. آخر دلمان می‌خواست بتوانیم بین همه دانش‌آموزان توزیع کنیم. شاید اینطوری بخشی از سهم خودمان را برای حمایت از مردم فلسطین انجام دهیم اما انگار تعداد دانش‌آموزان بیشتر از پلاکاردهای ماست».

ثنا اما به سختی لب به سخن می‌گشاید، انگار هنوز استرسش تمام نشده است. می‌گوید: «ما دانش‌آموزان آمده‌ایم به مردم فلسطین به ویژه به همسالان‌مان در غزه و فلسطین بگوییم که مبارزه با ظالم تنها نیستند و ما نسل سلیمانی از آنها حمایت می‌کنیم».

* طوفان‌الاقصی؛ شکست غیر قابل ترمیم اسرائیل

جمعیت دانش‌آموزی لحظه به لحظه بیشتر می‌شود. دانش‌آموزان کلاه آفتاب‌گیر بر سر دارند که بر روی آن «نسل سلیمانی» درج شده است؛ آنها دست‌ راست خود را بالا می‌برند و با هر بار فریاد زدن کلمه «حیدر»، پای خود را بر زمین می‌کوبند تا بگویند همانطور که روی کلاه آفتاب‌گیرشان نوشته شده است، نسل سلیمانی هستند.

در دستان دانش‌آموزان پرچم‌های ایران و فلسطین خودنمایی می‌کند و پلاکاردهایی با تصاویر کودکان غزه و عناوین مختلف مانند «الله اکبر»، «الموت اسرائیل»، «ای پسر فاطمه العجل العجل»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «نابودی اسرائیل نزدیک است»، «طوفان‌الاقصی؛ شکست غیر قابل ترمیم اسرائیل» و ... قرار دارد.

* ظلم نخواهد ماند

آنقدر جمعیت زیاد و صدای شعارها بالاست که به سختی می‌توان با دانش‌آموزان گفت‌وگو کرد. یکی از دانش‌آموزان که هم پرچم ایران و هم پرچم فلسطین را در دست دارد، می‌گوید: «این دو پرچم را در دست گرفتم که بگویم کشور ایران و فلسطین با هم برادر هستند و اگر مشکلی برای یکی از آنها پیش آید، آن برادر به کمکش می‌شتابد.

ما در کنار مردم فلسطین هستیم و معتقدیم که این ظلم نخواهد ماند و اسرائیل بزودی از صحنه روزگار محو می‌شود». 

یکی دیگر از دانش‌آموزان که تصویری از سربازان رژیم صهیونیستی که کودک فلسطینی را مورد آزار قرار می‌دهند در دست دارد، بیان می‌کند: «باید ظلم ظالم را نشان داد. همه باید بدانند که رژیم صهیونیستی چه بر سر مردم مظلوم فلسطین می‌آورد. آنها سعی می‌کنند که خود را تطهیر کنند اما ما باید جنایات آنها را به مردم جهان نشان دهیم.

اینکه ما در اینجا حضور داریم نشان می‌دهد که حامی مظلومان و ستمدیدگان هستیم و به کودکان و نوجوانان فلسطینی هم می‌گوییم که مقاومت کنند و بدانند که این ظلم تمام می‌شود».

* ما همه فرزندان حاج قاسم و نسل سلیمانی هستیم

یکی از دانش‌آموزان هم که عکس سردار شهید  حاج قاسم سلیمانی را در دست دارد، می‌گوید: «ما همه فرزندان حاج قاسم و نسل سلیمانی هستیم. حاج قاسم با ظلم مبارزه می‌کرد و ما هم ادامه دهنده راه او هستیم و در سنگر مبارزه، آماده به رزم خواهیم بود».

امروز دانش‌آموزان تهرانی آمدند تا بار دیگر ثابت کنند که نسل سلیمانی هستند و در مسیر مبارزه با ظالمان و جنایتکاران چون کوه، استوار ایستاده‌اند. آنها با مشت‌های گره کرده، شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را فریاد زدند و خواهان شکستن سکوت مجامع بین‌المللی و برخورد با جنایتکاران شدند.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.