قدیریان: هنرمندان به وظیفه خود در برابر کشتار زنان و کودکان غزه عمل کنند

هنرمند نقاش و چهره برتر سال هنر انقلاب در ۱۴۰۰، گفت: هنرمندان به عنوان قشر مهمی در جامعه وظیفه سنگینی بر گردن خود دارد و باید به وظیفه خود در مقابل اتفاق‌های غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز عبدالحمید قدیریان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: متاسفانه هنر انقلاب و هنرمندان جمهوری اسلامی نسبت به مسوولیت خود اعم از این مسوولیت در داخل کشور و اتفاقات مربوط به آن و نیز آنچه در جامعه جهانی باید انجام می‌دادند به اندازه کفایت کار انجام ندادند که مقدار زیادی از این مسوولیت به گردن مدیران فرهنگی، مقداری به گردن خود هنرمندان و مقداری هم به گردن کسانی است که باید تبیین‌‎های دقیقی و راه باز کن و روشنگرانه ارائه می‌کردند.

مدیر هنری فیلم سینمایی نامیرا به کارگردانی شهریار بحرانی گفت: امید است هر چه زودتر آه مظلومان غزه و فلسطین گریبان جنایتکارهای رژیم صهیونیستی را بگیرد و طبق وعده قرآن این رژیم به زودی نابود شود.

وی افزود: طبق تحلیل ها در چند سال آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود و جهان می‌تواند وارد فضای جدید فرهنگی شود و صدماتی که صهیونیست‌ها در طول این چند قرن بر جامعه جهانی وارد کردند را جبران کند.

قدیریان گفت: جامعه هنری وظیفه دارد در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت خود را شکسته و افشاگری کند و هنرمندان با ساخت آثار هنری خود به طرز هنرمندانه‌ای می‌توانند این جنایت‌‎ها را به جامعه جهانی عرضه کنند.

وی که از امضاکنندگان بیانیه جبهه مقاومت هنرمندان است، افزود: هنرمندان به عنوان قشر مهمی در جامعه وظیفه سنگینی بر گردن خود دارد و باید به وظیفه خود در مقابل اتفاق‌های غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی عمل کنند.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.