حماس: بینی اسرائیل در غزه به خاک مالیده خواهد شد

جنبش حماس در لبنان، غزه را گورستان نظامیان صهیونیستی عنوان کرد و گفت که صهیونیستها به دنبال توجیه حملات خود به بیمارستانها هستند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  جنبش حماس در لبنان با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که گردانهای القسام و سایر گروههای مقاومت فلسطین، مانع از پیشروی زمینی نظامیان صهیونیست شدند و تلفات بسیاری به آنان وارد کنند.

حماس با بیان اینکه غزه، گورستان متجاوزان بوده و خواهد بود، گفت: بینی اسرائیل در غزه، به خاک مالیده خواهد شد. زمان زورگویی و عربده‌کشی بدون پاسخگویی به پایان رسیده است. دشمن نخواهد توانست تصویر شکست راهبردی را که در هفت اکتبر متحمل شد، ترمیم کند.

این جنبش درباره ادعاهای ارتش صهیونیستی برای توجیه بمباران بیمارستان الشفاء غزه گفت: این ادعاها، برای اهداف نظامی و بخشی از تبلیغات صهیونیستی است تا حمله به بیمارستان و کشتار غیر نظامیان و کادر درمان را توجیه کنند.

در ادامه توجیهات مسئولان رژیم اشغالگر قدس برای بمباران بیمارستانها در غزه، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش صهیونیستی شامگاه گذشته ادعا کرد که جنبش حماس در زیر بیمارستانها تونل حفر کرده است.

هاگاری با این ادعا که در بیمارستانهای غزه سوخت موجود است، ولی حماس از آن برای زیرساختهای خود استفاده می‌کند، مدعی شد: ستاد مرکز حماس در زیر بیمارستان الشفاء در غزه قرار دارد.

پیش از این هم صهیونیستها بیمارستان المعمدانی را بمباران کردند که در جنایتی فجیع، بالغ بر هزار غیر نظامی فلسطینی را به شهادت رساندند.

حماس با اشاره به اینکه قطع اینترنت و مخابرات در نوار غزه، با هدف جلوگیری از انتقال تصاویر جنایات دشمن صورت گرفته است، در پایان از همه گروههای ملی و اسلامی در رام الله و البیره  و روستاهای این منطقه خواست که پس از اقامه نماز عشا، برای ساکنان غزه دعا کنند.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.