پنهانکاری آماری صهیونیستها /جهاد اسلامی: اشغالگران شمار واقعی کشته‌ها را اعلام نمی‌کنند

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که ارتش اسرائیل متحمل خسارت های سنگینی شده ولی آمار کشته های خود را اعلام نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :  به نقل از خبرگزاری «سما»، یکی از رزمندگان میدانی در گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: به تیپ هوابرد و تیپ «گوعاتی» ارتش رژیم صهیونیستی خسارت های سنگینی وارد شده است.

وی افزود: ارتش رژیم صهیونیستی، آمار واقعی تلفات خود را در نبرد اعلام نمی کند.

این افسر اضافه کرد: گردان های القدس از نظر عملیاتی و میدانی با گردان های القسام هماهنگ و در همه محورها با قدرت در حال مقابله با پیشروی ارتش رژیم صهیونیستی است.

بر اساس این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در آخرین آمار، شمار تلفات خود در نبرد با غزه را ۳۳۹ نفر اعلام کرد.

«دانیل هاگاری» گفت: حماس ۲۴۱ اسیر نیز در اختیار دارد.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی یکهزار و ۵۳۸ صهیونیست از جمله ۳۸۸ نیروی ارتش کشته و حدود پنج هزار نفر زخمی شده اند.

در حالی که سران رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند تا از تلفات سنگین خود خبری به جهان مخابره نشود، اما شهرک‌نشینان از شرایط ترسناک خود سخن می‌گویند و تحرکات تل آویو برای سانسور و کتمان تلفات خود با توجه به افشاگری شهرک نشینان، راه به جایی نبرده است.

یکی از شهرک نشینان اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پسر عمویم در گارد مرزی خدمت می‌کند و می‌گوید که در آنجا کشته‌های بسیاری وجود دارد و اوضاع دردناک و بسیار ترسناک است.

او می‌افزاید: اسرائیل این اطلاعات را مخفی نگه می دارد و مانع از درز آن به جهانیان می‌شود. اسرائیل شکست خورده است.

این در حالی است که پیش از این،«اسکات ریتر» ستون نویس خبرگزاری روسی اسپوتنیک طی یادداشتی نوشت: اسرائیل به احتمال زیاد نمی‌تواند نیروهای نظامی حماس و دیگر نیروهای مقاومت فلسطینی مدافع غزه را شکست دهد. اسرائیل باید یا به دنبال شکست حماس از طریق محاصره نوار غزه یا متعهد به حمله تمام عیار به غزه باشد که برای پاکسازی قلمرو از وجود تمام نیروهای حماس طراحی شده است. تاریخ نشان می دهد که انجام چنین حمله ای بسیار دشوار خواهد بود.

ریتر به تاریخچه جنگ‌های شهری در یک قرن گذشته اشاره می‌کند که چگونه آلمان‌ها طی عملیات هوبرتوس در استالینگراد شکست خوردند. عملیات هوبرتوس از همان ابتدا محکوم به شکست بود.

بر اساس گزارشی از این نبرد، بمباران مداوم و گلوله باران توپخانه‌ای، میدان نبردی را ایجاد کرد که در آن نیروهای شوروی تا حد زیادی بر آلمانی‌های مهاجم برتری داشتند.

ستون نویس روسی نمونه‌های تاریخی دیگری از جنگ‌های دهه‌های گذشته را مثال می‌زند و اعتقاد دارد با وجود تونل‌های زیرزمینی، شکست صهیونیست‌ها محتمل است.

این ستون نویس می‌نویسد: اسرائیل تعداد کمی از نیروهای ویژه نخبه خود را برای انجام عملیات با دامنه محدود در یک محیط زیرزمینی آموزش داده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.