سخنگوی نیروهای مسلح: آمریکا ‌حریف ‌حماس نمی‌شوند/ اسرائیل از جنگ رو در رو با مجاهدان فلسطینی وحشت دارد

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: بزرگترین موفقیت جهان اسلام بعد عملیات طوفان الاقصی اجماع ملت‌های جهان علیه رژیم ستمگر و خونریز صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :   سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در اجتماع پایانی راهپیمایان یوم الله 13 آبان در کرمان با بیان اینکه از عمر نکبت بار آمریکای جنایتکار 247 سال می‌گذرد و در این مدت 227 جنگ را یا مستقیماً به راه انداخته و یا با حمایت آمریکا به راه افتاده است، اظهار داشت: طی این جنگ‌ها میلیون‌ها انسان بر روی این کره خاکی به خاک و خون کشیده است.

وی با اشاره به اینکه فلسطین، ایران، افغانستان، عراق، یمن و لبنان از جمله کشورهایی هستند که در چند دهه گذشته مورد ظلم و ستم آمریکا قرار گرفتند و مردم بی‌گناه زیادی در آنها به خاک و خون کشیده شدند، گفت: در زمانی که اروپاییان پای خود را به آمریکا گذاشتند فقط 100 میلیون نفر سرخپوست را قتل‌عام کردند برای اینکه جای پای خود را در این سرزمین محکم کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه بایدن ملعون رسماً اعلام کرده ‌که اگر امروز اسرائیل نبود آن را ایجاد می‌کردیم، افزود: هنوز هم سیاهپوستان و سرخپوستان در کشور خودشان زیر چکمه‌های آمریکایی‌ها له می‌شوند و عده‌ای تبهکار تحت عنوان صهیونیسم بین الملل بر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان حکمرانی می‌کنند و خط مقدم آنها اسرائیل خبیث است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی از حضور خودشان در سرزمین‌های اشغالی فلسطین علناً رونمایی کردند، گفت: بعد از عملیات قهرمانانه، موفق، پیروزمندانه و غرورشکن علیه اسرائیل اکثر کشورهای عضو ناتو از اسرائیل حمایت می‌کنند و ظلم آنها به مردم مظلوم غزه بیشتر و نمایان‌تر شده است.

سردار شکارچی با بیان اینکه امروز این کشورهای ابرقدرت تحمل مقاومت برابری یک گروه کوچک به نام حماس را ندارند، افزود: این گروه خط مقدم و جان فدای مردم فلسطین است و به دنبال حق طلبی و آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده خود هستند.

وی با اشاره به اینکه وقتی این کشورها حریف گروه کوچک حماس نمی‌شوند به سراغ زنان و کودکان رفته و خانه‌ها، بیمارستان‌ها و مدارس را زیر بمباران خود قرار دادند، گفت: بیش از 3 هزار کودک طی این چند روز قتل‌عام شدند و هنوز تعداد زیادی زن و کودک سالمند زیر آورها مانده‌اند و امکاناتی برای نجات آنها نیست.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز بزرگترین موفقیت برای جهان اسلام بعد عملیات طوفان الاقصی اجماع ملت‌های جهان از مسلمان و غیرمسلمان علیه این رژیم  ستمگر و خونریز است، ادامه داد: روح مقاومت و پایداری و مقابله با ظلم و ستمگری و ایستادگی در برابر استکبار جهانی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به مظلومان و مستضعفان جهان هدیه شده است.

وی با بیان اینکه حضور آمریکایی‌ها در جنگ غزه برای بازیابی روحیه ارتش نیمه جان اسرائیل است چرا که ابهت این ارتش پس از عملیات طوفان الاقصی شکسته شده است، تصریح کرد: هر روز که از این جنگ می‌گذرد اسرائیل بیشتر در باتلاق فروپاشی فرو می‌رود و راهی جز فروپاشی برای رژیم کودک‌کش اسرائیل نمانده است.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه امروز آمریکا حتی در نظم نوین جهانی هم جایی ندارد و این پرچم اسلام است که برافراشته شده است، بیان کرد: ملت مقاوم ایران از شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی آموختند که در برابر زورگویی و ظلم فقط باید با اقتدار جنگید و یقه مستکبران را فشرد تا زمانی که خفه شوند و از کرسی قدرت به زیر بیایند.

وی با بیان اینکه این منطق انقلاب اسلامی است که امروز در دستان پر قدرت مقاومت ظهور و بروز پیدا کرده است، گفت: لشکرکشی قدرت‌های دنیا در دریای مدیترانه و محاصره غزه نتیجه زانو زدن آنان در برابر گروه حماس است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه قدرت‌های دنیا امروز توان مقابله با گروه کوچک حماس را ندارند و گفت: آنان از جنگیدن رو در رو با حماس وحشت دارند و ذلیلانه و شکست‌خورده زنان و کودکان را هدف بمباران خود قرار می‌دهند اما این جنایات و خونریزی‌ها دوامی نخواهد داشت و پیروزی از آن فلسطین و گروه‌های مقاومت است.

انتهای پیام/511/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.