گزارش‌دهی تلفنی تل‌آویو به واشنگتن درباره عملیات کشتار مردم غزه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز در تماس تلفنی با وزیر دفاع آمریکا درباره روند عملیات نسل‌کشی و قتل‌عام مردم نوار غزه، به او گزارش کار ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  در ادامه تماس‌های مکرر سران کابینه جنگ رژیم موقت صهیونیستی با آمریکا به‌عنوان حامی شماره یک آنها، تل‌آویو بار دیگر درباره عملیات کشتار مردم غزه به واشنگتن گزارش داد.

طبق بیانیه بامداد امروز (دوشنبه) پنتاگون، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به‌صورت تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفتگو و اطلاعات جدیدی درباره روند حملات جنایتکارانه به نوار غزه ارائه کرد.

بر این اساس، وزیر دفاع آمریکا بدون توجه به حدود ۱۰ هزار فلسطینی که در حملات کور اشغالگران به مناطق مختلف نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند، بار دیگر بر «تعهد تزلزل‌ناپذیر خود به حق اسرائیل برای دفاع از خود» تاکید کرد.

در این بیانیه ادعا شده است: «[آستین] همچنین بر اعمیت حفاظت از جان غیرنظامیان [فلسطینی] و رساندن کمک‌های بشردوستانه [به نوار غزه] تاکید کرد».

پنتاگون همچنین افزود که وزیر دفاع آمریکا درباره تعهد واشنگتن به جلوگیری از ورود هرگونه بازیگر دولتی یا غیردولتی به جنگ غزه و گسترش این درگیری، به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اطمینان داده است.

این در حالی است که پیشتر مقامات آمریکایی و صهیونیستی به روزنامه «نیویورک تایمز» گفتند که حملات تل‌آویو به نوار غزه تاکنون به نابودی صفوف رهبری ارشد و میانی حماس حتی نزدیک هم نشده است. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.