حملات سنگین رژیم صهیونیستی به غزه/ ۲۵ فلسطینی شهید شدند + فیلم

منابع خبری بامداد دوشنبه از حملات سنگین رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند که منجر به شهادت دستکم ۲۵ فلسطینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا   از خبرگزاری آناتولی ترکیه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی کم تر از یک ساعت ۱۰۰ مرتبه شهر غزه را بمباران کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه الزواید در مرکز غزه ۱۰ نفر به شهادت رسیدند.

همچنین در بمباران محله تل السلطان واقع در غرب شهر رفح در جنوب غزه نیز ۱۵ فلسطینی شهید شدند.

همچنین درگیری‌های شدیدی بین ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین در شمال غرب غزه و خط ساحلی آن گزارش شده است.

در ادامه حملات هوایی وحشیانه صهیونیست‌ها، هواپیماهای صهیونیستی طبقه سوم بیمارستان کودکان رنتیسی در غزه را نیز هدف قرار دادند و خانه‌ای در مرکز جبالیا در شمال نوار غزه را هم بمباران کردند.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه قلیبو در شمال نوار غزه را هدف قرار داد و خان یونس در جنوب نوار غزه هم هدف حمله هواپیماهای اسرائیلی قرار گرفت.

جنگنده‌های اسرائیلی همچنین چند محله مسکونی را در اردوگاه الشاطئ در غرب نوار غزه بمباران کردند و هواپیماهای اسرائیلی هم خیابان الهوجا در جبالیا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.