بسیج دانش‌آموزی: 27 آبان برای حمایت از کودکان مظلوم غزه به پا می‌خیزیم

بسیج دانش‌آموزی در بیانیه‌ای اعلام کرد:روز شنبه 27 آبان ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم کودک‌کش و روبه زوال صهیونیستی و همگام با همه اقشار جامعه و آزادی خواهان دنیا برای حمایت از کودکان مظلوم غزه و فلسطین به پا می‌خیزیم.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز   به نقل از فارس :   ، سازمان بسیج دانش‌آموزی در بیانیه‌ای اعلام کرد: با اهدای سلام و درود و تحیت به ارواح پاک و تابناک همه شهدای راه حق از صدر اسلام تاکنون به ویژه شهدای انتفاضه فلسطین و جبهه مقاومت و همه زنان و کودکان مظلوم و قهرمان و غلتیده در خون غزه که ندای بای ذنب قتلتشان در سراسر جهان طنین‌انداز شده است.

خداوند یکتا را سپاس که عزت و‌ نصرت خود را بر مجاهدان راهش ارزانی نمود؛ همان‌ها که با غیرت مردانه در میدان ایستادند و پیروزی خیره کننده طوفان الاقصی را رقم زدند و چه خوار و حقیرند آنها که در پس این سیلی محکم، زنان و کودکان بی پناه را نشانه می‌روند و در پشت نقاب‌های نفاق و مظلوم نمایی، چهره وحشی و خونخوار خویش را پنهان می‌کنند.

اینک ما همه دانش‌آموزان و فرهنگیان ضمن محکوم نمودن جنایات ددمنشانه رژیم کودک‌کش و روبه زوال صهیونیستی  و همگام با همه اقشار جامعه و آزادی خواهان دنیا برای حمایت از کودکان مظلوم غزه و فلسطین به پا می‌خیزیم و در تجمع سراسری روز شنبه ضمن تجدید عهد با رهبر فرزانه‌مان، حمایت خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف اعلام می‌داریم.

بدینوسیله بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور از یکایک دانش‌آموزان و معلمان و خانواده بزرگ جامعه تعلیم و تربیت دعوت می‌نماید در این تجمع ضد صهیونیستی حضور به هم رسانند.

پایان پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.