تحلیل سردار جوانی از جنگ غزه و اسرائیل/ آینده دور بدون رژیم صهیونیستی خواهد بود

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: آینده دور، آینده‌‌ بدون رژیم صهیونیستی خواهد بود و آینده نزدیک، پایان این جنگ خواهد بود هر چند که ممکن است اتفاقات تلخی هم بیفتد اما رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافش نخواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  به نقل از تسنیم :    سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران شامگاه سه شنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین هرمزگان که به حضور مهدی دوستی و سردار اباذر سالاری، برگزار شد، اظهار داشت: در بحث جهاد تبیین هدفگذاری مقداری سخت است اما اگر توجه کنیم که چه کارهایی باید انجام دهیم نتایج قابل ارزیابی خواهد بود.

وی افزود: اغتشاشات سال گذشته به ما نشان داد که تصرف مغزها در جنگ شناختی که قبلا گفته می‌شد یعنی چه؟ و ما در این اغتشاشات دیدیم که برخی‌ها حاضرند با هر ابزاری بسیجی‌ها را به شهادت برسانند، بسیجی‌هایی که نماد خدمت و محبت بودند و در هر حالی دنبال خدمت به مردم هستند.

شکستن حصر تبلیغاتی دشمن ‌سخت‌‌ است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید‌کرد: طبق بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن با ابزارهایی که دارد جوانان ما را در محاصره تبلیغاتی قرار داده و از آن‌جایی که دشمن دیگر ابتکار عمل را در گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی را از دست داده تمرکز خود را در جنگ شناختی برای رقم زدن فریب عمومی گذاشته است.

وی اضافه‌کرد: شکستن حصر تبلیغاتی دشمن و جهاد تبیین از شکستن حصر آبادان و فتح خرمشهر نیز سخت‌تر است از این رو باید قرارگاه جهاد تبیین را جدی بگیرید.

آمریکایی‌ها نمی‌خواهند ‌وارد جنگ با ایران شوند

سردار جوانی تصریح‌ کرد: در درگیری‌های فعلی منطقه، آمریکایی‌ها مدام به ما پیام می‌دهند که ما نمی‌خواهیم با شما وارد جنگ شویم و این امر نشان می‌دهد که آن‌ها خود را شکست‌خورده میدان مواجهه با ایران اسلامی می‌دانند‌.

وی تصریح‌کرد: پشت صحنه اغتشاشات سال گذشته که تلاش داشت جمهوری اسلامی ایران را نظامی ضد‌زن معرفی کند همان‌هایی ایستاده‌اند که امروز به حد بی‌سابقه‌ای بمب و موشک بر سر زنان و کودکان غزه می‌اندازند.

دشمن به دنبال ادارک‌سازی و اندیشه‌سازی است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان‌کرد: در جنگ شناختی دشمن به دنبال ادارک‌سازی و اندیشه‌سازی است و راه اصلی مقابله با آن نیز تبیین است. جهاد تبیین برای اصلاح نگاه‌ها، مبارزه با جهل و نادانی و مقابله با دروغ‌ها است؛ از این رو جامعه هدف این نوع جهاد همه مردم هستند.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی ‌علیه رژیم صهیونیستی‌ گفت: آینده دور، آینده‌‌ بدون رژیم صهیونیستی خواهد بود و آینده نزدیک، پایان این جنگ خواهد بود هر چند که ممکن است اتفاقات تلخی هم بیفتد اما رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافش نخواهد رسید.

حماس نابود‌شدنی نیست

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز داشت: صهیونیست‌ها دنبال نابود‌کردن حماس هستند اما حماس نابود شدنی نیست چرا که حماس یک نیروی برگرفته از مردم است و مردم غزه با وجود بمباران‌های شدید هیچ‌گاه نپذیرفتند که غزه را خالی کرده و تن به کوچ دهند چرا که متوجه این معنا هستند که ماندن در غزه و کشته شدن زیر بمباران‌ها بهتر از زیست در خفت‌بار در کشورهای دیگر است.

سردار جوانی اظهار داشت: فلسطینی‌ها عبارت " مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است" که حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام فرمودند را 75 سال است زندگی می‌کنند‌ و راه مقاومت را فرا گرفته‌اند.

طوفان الاقصی ‌وجدان‌های جهانی را بیدار کرد

وی با بیان اینکه هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد که عملیاتی تحت عنوان طوفان الاقصی توسط حماس انجام شود، گفت: رهبر معظم انقلاب از عملیات طوفان الاقصی تعبیر به زلزله کردند و شکست اسرائیل را ترمیم‌ناپذیر خواندند.

معاون سیاسی سپاه، با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا قضیه فلسطین را کلید باز شدن درهای ظهور به روی امت اسلامی می‌داند، گفت: طوفان الاقصی و اتفاقات بعد از آن وجدان‌های جهانی را بیدار کرد و همین امر اسرائیل را به فروپاشی نزدیک کرده است.

انتهای پیام/864/.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.