منتقم خواهد آمد!

با جهاد تبیین، برای کودک خودم و دیگر کودکان مملکتم، باشد که آن‌ها هم بدانند در آن‌طرف دنیا کودکانی هستند، بزرگ‌مردان‎ کوچک و می‌رسد روزی که دست یداللهی بیرون می‌آید و ندا سر می‌دهد که انا المهدى(عج) منتقم خون شهیدان و آن روز چه سخت انتقامی خواهد بود برایشان.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  - مریم نظام 
کلام امیر (ع): «روزی که ستمدیده از ستمکار انتقام کشد، سخت‌تر از روزی است که ستمکار بر او ستم روا می‌داشت».
 خداجونم خدای عزیزم بنازم به صبرت، به نازم به صبر بندگان خدادوست و خداشنایت. خداجونم، با دلی پر از درد، با چشمی پر از اشک و با قلبی پر از امید به درگاهت سجده می‌کنم، تازه می‌فهمم که چقدر حقیرم، چقدر از وجود بی‌مثالت دورم، چقدر انسان مسلمان‌نما و مؤمن‌نما هستم.
 به کودکیم فکر می‌کنم آن زمان که تنها غصه‌ام، اجازه نداشتن برای به خارج از خانه رفتن و در کوچه بازی کردن بود، آن زمان که تمام امکانات بازی و تفریح و خوردوخوراک و لباسم فراهم بود؛ ولی باز ناراضی بودم. از خودم بدم می‌آید امروز کودکی را می‌بینم که با عشق در مورد شهادت صحبت می‌کند. درحالی‌که در روی آوارهای خانه‌شان شاید روی رد خون پدر و مادر و خواهر برادرش ننشسته و از مقاومت صحبت می‌کند. نوزادی پیچیده در کفن نه در قنداق که آن‌هم هدیه‌ای از هم‌مسلک خواب مانده‌اش، هست. کودکی که هنوز برایش شناسنامه‌ای صادر نشده، ولی تاریخ شهادتش صادر شده است. 
یاد روزی افتادم که باذوق و شوق چادر رنگی زیبایم را سر کردم تا اولین نمازم را بخوانم که کامل هم بلد نبودم؛ ولی الآن کودکی را دیدم که در گوش برادر زخمیش، شهادتین می‌خواند. کودکی که به دنبال جنازه ما در اشک می‌ریزد و می‌گوید می‌دانم او شهید شده است؛ چرا راه دوری بروم الآن که موقع جهاد تبیین است و من به دنبال بهانه برای انجام ندادن. آن‌وقت دخترکی زیر سن بلوغ در بیمارستان، تعجب خبرنگار و جهانیان را برمی‌انگیزد، آنجا که می‌گوید؛ من نمی‌ترسم و صبر می‌کنم؛ چراکه خدا مؤمنین را امتحان می‌کند و من در برابر این جنایت صبر می‌کنم تا پیروز از این امتحان بیرون بیایم. 
ولی من می‌ترسم، می‌ترسم از این امتحان حمایت از مظلوم در برابر ظالم سربلند بیرون نیایم. پیش خودم میگویم، چطور از این کودکان مظلوم و ستم دیده حمایت کنم؟ با یکجا نشستن و غصه خوردن و اشک ریختن، اینکه نشد حمایت، با بلند شدن، تفهیم شدن و تفهیم کردن مظلومیت آن‌ها با حمایت و کمک پشت جبهه‌ای به آن‌ها، با مصرف نکردن کالاهایی که سودش خرج توپ و تفنگ و سرباز ظالم می‌شود. با جهاد تبیین، برای کودک خودم و دیگر کودکان مملکتم، باشد که آن‌ها هم بدانند در آن‌طرف دنیا کودکانی هستند، بزرگ‌مردان‎ کوچک و می‌رسد روزی که دست یداللهی بیرون می‌آید و ندا سر می‌دهد که انا المهدى(عج) منتقم خون شهیدان و آن روز چه سخت انتقامی خواهد بود برایشان. اللهم عجل لولیک الفرج
انتهای پیام/*

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.