سردار تنگسیری: سرعت شناورهای سپاه ۳ برابر شناورهای آمریکایی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به قابلیت موشک‌های این نیرو برای اصابت به دقت اهداف تا ۲ هزار کیلومتر با استفاده از هوش مصنوعی، گفت: شناورهای سپاه به دست متخصصان داخلی ساخته شده که در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر است و سرعت این شناورها ۳ برابر سرعت شناورهای آمریکایی است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس:، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در اجتماع کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت با اشاره به توانمندیها نیروی دریایی سپاه گفت: امروز با عنایت خداوند و دعای شهدا قدم‌های بلند در زمینه ساخت شناور برداشتیم که شناور شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری نمونه‌ای از این دستاوردها هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، ویژگی‌های منحصر به فرد این شناور را تاب آوری و سرعت آن بر شمرد و افزود: این شناورها به دست متخصصان داخلی ساخته شده که در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر است و سرعت این شناورها سه برابر سرعت شناورهای آمریکایی است.

دریادار  تنگسیری در حوزه موشک های دریا پایه اظهار کرد: قابلیت موشک‌های نیروهای دریایی سپاه در دنیا بی‌سابقه است و با استفاده از هوش مصنوعی می تواند اهداف خود را تا ۲ هزار کیلومتر به دقت مورد اصابت قرار دهند.

فرمانده ندسا گفت: از جدیدترین دستاوردها متخصصان این نیرو ساخت ۲ موشک هواپایه برای مقابله با پهپاد و موشک کروز با برد چهار کیلومتر  و ۱۷ کیلومتر است که اکنون  به مرحله تولید رسیده است و در آینده رونمایی خواهند شد.

دریادار تنگسیری در پایان گفت: ما روز به روز به قدرت خود خواهیم افزود و در ایجاد امنیت و پیشرفت مردم مان روز و  شب نمی‌شناسیم و مردم عزیزمان بدانند که فرزندان این خاک برای اینکه چشم طمع دشمنان را کور کنند تا پای جانشان ایستاده اند . 

متولی یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در اروندکنار شهرستان آبادان   نیروی دریایی سپاه است که تا پایان سال ۱۴۰۲ هر هفته  میزبان حضور دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور در قالب راهیان پیشرفت ،و راهیان نور دریایی است.

پایان پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.