دکتر سید جلال حسینی معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین

نقش مربی گری ایران در مبارزه با استکبار / آماده‌سازی و پرورش نیرو مبارز با ظلم، مهم‌تر از ارسال تجهیزات است

حسینی معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش ایران در جنگ غزه گفت: ایران مانند یک مربی است که درگذشته با استکبار می‌جنگید و امروز شاگردان خود را برای ادامه این مسیر راهی میدان کرده است، این الگوی در جنگ با داعش نیز وجود داشت، آماده‌سازی و پرورش نیرو برای مقابله با ظلم به‌مراتب مهم‌تر از ارسال اسلحه و تجهیزات دارد.</p>

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز : دکتر سید جلال حسینی معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به مناسبت سالروز تشکیل هفته بسیج بیان کرد: یکی از متفکران مصری عنوان کرده بود ۱.۵ میلیارد نفر از اهل‌ سنت منتظر هستند تا ۵۰۰ هزار نفر شیعه، ۲.۵ میلیون نفر سنی از اهالی غزه را نجات دهند. این پیشتازی شیعیان باعث افزایش گرویدن به آیین تشیع شده است.

وی افزود: حزب‌الله لبنان به طور غیررسمی وارد نبرد با اسرائیل شده اما به دلیل ملاحظات سیاسی آن را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است، نیروهای مقاومت در عراق و یمن نیز وارد نبرد شدند، باز شدن جبهه‌های متعدد باعث شده که آمریکا در پیام‌های متعدد ملتمسانه از ایران درخواست کند که وارد میدان این نبرد نشود.

*ایران مربی محور مقاومت

حسینی با اشاره به نقش ایران در جنگ غزه گفت: ایران مانند یک مربی است که درگذشته با استکبار می‌جنگید و امروز شاگردان خود را برای ادامه این مسیر راهی میدان کرده است، این الگوی در جنگ با داعش نیز وجود داشت، آماده‌سازی و پرورش نیرو برای مقابله با ظلم به‌مراتب مهم‌تر از ارسال اسلحه و تجهیزات دارد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: برای اولین‌بار نیروی مقاومت توانست جایگاه برتر اسرائیل را در معادلات تغییر دهد و به‌عنوان یک نیروی تأثیرگذار در معادلات منطقه‌ای خواسته‌های خود را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کند.

وی با اشاره به پیروزی مقاومت عنوان کرد: باوجود حملات سنگین به مناطق شمالی غزه، ساکنان این مناطق قصد بازگشت به خانه‌های خود را دارند و این جریان خون‌خواهی و مقاومت هرگز نابود نخواهد شد

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.