زمان تشییع پروانه معصومی در تهران مشخص شد

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون فردا چهارشنبه -۸ آذر- در امامزاده ابوطالب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون فردا چهارشنبه -۸ آذر۱۴۰۲ - ساعت ۱۰ صبح در امامزاده ابوطالب در منطقه فرحزاد تهران برگزار می‌شود.

همچنین آیین ترحیم مرحومه پروانه معصومی با حضور هنرمندان، پیشکسوتان و مسئولان حوزه سینما و تلویزیون روز یکشنبه -۱۲ آذر- از ساعت۱۴ در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون روز دوشنبه - ۶ آذرماه- در سن ۷۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.

پروانه معصومی متولد ۱۱ اسفند ۱۳۲۳ بود. او تحصیلاتش را در دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه ملی ایران به پایان رساند. معصومی برای نقش‌آفرینی در گل‌های داوودی (۱۳۶۳)، جهیزیه‌ای برای رباب و شکوه زندگی (هر دو در ۱۳۶۶) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد.

پروانه معصومی برای فرار از مصائب زندگی شهری نزدیک به ۳۰ سال پیش عزم مهاجرت به یکی از روستاهای استان گیلان به نام طاهرگوراب را کرد و تجربه‌ای خاص از زندگی را در اطراف شهرستان صومعه‌سرا و محصور در کوه‌های جنگلی سربه‌فلک‌کشیده و با شکوه برای خودش رقم زد و مشغول پرورش گل‌وگیاه و باغبانی شد.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.