حمله اصلاح طلبان و ضدانقلاب به هنرمند فقید

میهن دراین روزها با چیدن یک ویترین قابل تامل نشان داده است که اصلاح طلبان نیز در این راستا همواره سعی دارند به سمت دیگری غش کنند.در این صفحه از پروانه معصومی به عنوان بازیگر انقلاب یاد شده است اما در کنار آن تیتر نمره مردودی با شیطنت رسانه ای جای داده شده است که چندان از تیتر یک جدا نشده است و از سوی دیگر در بالای صفحه نیز تیتر قانونگذار انقلابی و بازهم در پایین آن نمرده مردودی قابل تامل است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز امیر حمزه نژاد:  

پروانه معصومی که در آثار ماندگاری همچون ناخدا خورشید و سریال امام علی (ع) ایفای نقش کرده بود، دار فانی را ودا گفت. وی در زندگی هنری خود تصمیمات بسیار مهمی گرفت و از جمله هنرمندانی بود که به رهبر معظم انقلاب ابراز ارادت کرد. از همین رو بود که وی مورد بی مهری برخی از اصحاب سینما قرار گرفت. موضوعی که خود می دانست و در دیدار با رهبری به آن اشاره کرد. 
مشخص است که ضدانقلاب به سبب ابراز علاقه این هنرمند به نظام جمهوری اسلامی با وی زاویه داشته و این موضوع از لحاظ سیاسی قابل هضم است. اما نکته حائز اهمیت اصلاح طلبان و فعالان رسانه ای هستند که به طور مستقیم بیان می کنند که برای این هنرمند فقید احترامی قائل نیستند. 
با این حال سیاسی بودن فضای هنر و خصوصا سینما که بعضا دربست در اختیار ضدانقلاب است، به خوبی آشکار شده است. فضای سینمای ایران بعضا نشان داده است که بسیار با ارزش های جمهوری اسلامی زاویه دارد. در همین راستا بی مهری و حتی تحریم هنرمندانی چون امین حیایی و علیرام نورایی که در فیلم قلاده طلا به ایفای نقش پرداختند از جمله موارد آشکار حوزه سینمای ایران است. هنرمندان دیگری نیز بودند که در این حوزه بعضا با ارعاب و تهدید و در مدت کوتاهی تحریم شدند تا فضای سینمای ایران همچنان در راستای اهداف ضدانقلاب هدایت شود.


 حالا روزنامه هم میهن در این حوزه به خوبی با چیدن یک ویترین قابل تامل نشان داده است که اصلاح طلبان نیز در این راستا همواره سعی دارند به سمت دیگری غش کنند.در این صفحه از پروانه معصومی به عنوان بازیگر انقلاب یاد شده است اما در کنار آن تیتر نمره مردودی با شیطنت رسانه ای جای داده شده است که چندان از تیتر یک جدا نشده است و از سوی دیگر در بالای صفحه نیز تیتر قانونگذار انقلابی و بازهم در پایین آن نمرده مردودی قابل تامل است. 
نکته قابل تامل دیگر که این روزها بسیار سر و صدا بپا کرده است مصاحبه آنجلینا جولی سوپر استار هالیوودی با نرگس محمدی برنده جایزه صلح نوبل است. از حواشی آن بگذریم اقدامات ویژه این بازیگر مشهور هالیوودی در راستای اهداف ایالات متحده بسیار قابل تامل است اما سلبریتی های ایرانی بعضا در زمین بازی دشمن بازی می کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.