نتانیاهو اهداف دست نیافته قبلی در جنگ غزه را تکرار کرد: هدف ما نابودی حماس است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که تا پیش از توقف موقف آتش بس نتوانسته بود به هدف اعلامی نابودی حماس و آزادی اسراء دست پیدا کند در بیانیه‌ای حماس را به عدم رعایت مفاد آتش‌بس متهم و مدعی شد که هدف ارتش اسرائیل آزادی اسراء و نابودی حماس است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم : «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه در بیانیه‌ای حماس را به عدم رعایت مفاد آتش‌بس متهم کرد و بار دیگر مدعی شد که هدف ارتش اسرائیل «آزادی گروگان‌ها و نابودی حماس» است.

در بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی آمده است که ارتش اسرائیل بعد از آنکه حماس مفاد آتش‌بس را نقض کرد انجام عملیات‌های نظامی در غزه را از سر گرفته است.

دفتر نتانیاهو تصریح کرد: «با بازگشت به مأموریت‌های نبرد، اسرائیل متعهد به محقق کردن اهداف جنگی خود است.»

منابع خبری که پیش‌تر به نقل از مقامات مصری اعلام کرده بودند حماس و رژیم صهیونیستی بر سر تمدید آتش‌بس موقت در غزه برای روز هشتم به توافق رسیدند، با وجود تداوم تلاش‌ها و مذاکرات از سوی میانجی‌های قطری و مصری برای تمدید مجدد آتش‌بس موقت در غزه این تلاش‌ها به جایی نرسید.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با رد پیشنهادهای جنبش حماس برای آتش‌بس، جنگ را از سر گرفته است.

رژیم صهیونیستی که در طول مدت آتش‌بس بارها آن را نقض کرده بود از این فرصت استفاده کرد و بلافاصله گروه مقاومت فلسطین را به نقض آتش‌بس متهم و حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای به نوار غزه را از سرگرفت. 

منابع خبری گزارش دادند که بعد از اتمام آتش‌بس موقت در غزه، رژیم صهیونیستی حملات خود را به غزه از سرگرفت و شمار شهدا در روز جمعه تا این لجظه به 32 تن افزایش یافته‌اند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.