آتش بس و تجید قوای ماشین جنگی اسرائیل برای ادامه جنایات بشری !

ادامه نسل کشی اسرائیل در سایه سکوت عبری - عربی / هبچ جای امنی در غزه وجود ندارد

سیاست مداران عرب باید بجای اقداماتی چون درخواست یک دقیقه سکوت به احترام شهدای غزه ! از سازمان ملل متحد، بطور جد بخواهند که با برگزاری نشست فوق‌العاده، جنایات جنگی سران رژیم جنایتکار و کودک کش اسراییل را متوقف و آنها را به محاکم قضایی بین المللی بسپارند و در این برهه زمانی با بسیج امکانات و اقدامات خود، مانع از این نسل کشی دیوانه‌وار ارتش وحشی رژیم غاصب قدس علیه مردم فلسطین شوند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز علیرضا نمکی  وقتی سیاستمداران عرب مانند سامح شکری، رئیس دستگاه دیپلماسی مصر در سخنرانی مراسم افتتاح بیست و هشتمین نشست کنفرانس اقلیمی سازمان ملل به ریاست و میزبانی امارات متحده عربی از شرکت کنندگان  و نمایندگان ۲۰۰ کشور جهان حاضر در این نشست درخواست کرد به احترام همه غیرنظامیان جان باخته در درگیری‌های جاری در غزه یک دقیقه سکوت کنند. بعد از چند ساعت از این انفعال سران عربی منابع خبری از پرواز گسترده هواپیماهای رژیم صهیونیستی بر فراز غزه و از سرگیری جنگ خبر دادند. تا در دقایق اولیه آغاز دور جدید جنایات صهیونیست‌ها ، جنگنده های اين رژیم صد  نقطه در غزه را بمباران و توپخانه رژیم صهیونیستی نیز به شدت شرق شهر رفح نزدیک گذرگاه رفح هم مرز با صحرای سینای مصر را با استفاده از همان سکوت سران خائن کشورهای عربی به شدت گلوله باران کنند.

شاید برخی از افکار جهانی، تقاضای رئیس دستگاه دیپلماسی مصر برای یک دقیقه سکوت در برابر ددمنشی رژیم صهیونیستی را دلیل در کانون توجه قرار دادن اتفاقاتی بدانند که در سرزمین‌های اشغالی توسط جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین در حال رقم خوردن است! اما واضح است که سکوت یا بسنده کردن به این قبیل اقدامات منفعلانه دیپلماتیک چیزی جز همراهی و همسویی با رژیم خونریز صهیونیستی نیست! چرا که اين قبیل سیاست مداران عرب باید بجای درخواست یک دقیقه سکوت از فضای آماده این کنفرانس استفاده کرده و از سازمان ملل متحد، بطور جد می خواستند که با برگزاری نشست فوق‌العاده، جنایات جنگی  سران رژیم جنایتکار و کودک کش اسراییل را متوقف و آنها را به محاکم قضایی بین المللی بسپارند و در این برهه زمانی  با بسیج امکانات و اقدامات خود، مانع از این نسل کشی دیوانه‌وار ارتش وحشی رژیم غاصب قدس علیه مردم فلسطین شوند.

 

نسل کشی که بعد از گذشت چند روز بعد از اتمام آتش بس با هدف قرار دادن چند صد منقطه نظامی اعم از منازل مسکونی و شهرک های ساختمان مسکونی در اردوگاه «جبالیا»،منطقه الشجاعیه در شرق غزه ادامه دارد و دفتر رسانه‌ای دولت حماس در نوار غزه در بیانیه‌ای جامعه جهانی را مسئول عدم تمدید آتش‌بس دانست و گفت: «اشغالگران در حال بمباران خانه‌ها و مناطق امن در بیش از یک استان در نوار غزه هستند، جامعه بین‌المللی مسئولیت ادامه جنگ وحشیانه علیه کودکان و زنان نوار غزه را بر عهده دارد».

جایی که به بطور آشکار،  ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان در خیابان‌ها و شهرهای مختلف جهان با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی، از همه دولت‌ها خصوصا دولت های عربی و جامعه جهانی، این تقاضا را دارند که با به کارگیری توان خود در برابر این رژیم سفاک و خونریز اقدامی عاجل انجام دهند، ای کاش کمی غیرت سران عربی مانند غیرت و موضع  یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن قبل از شکسته شدن آتش بس در یک توقف ۷ روزه در نبرد غزه بود که گفت : به محض نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی عملیات های خود را دوباره شروع می‌کنیم و به سران جانی صهیونیستی با قاطعیت هشدار داد:  تمامی کشتی های این رژیم که قصد عبور از دریای سرخ را داشته باشند توقیف یا مورد هدف قرار خواهیم داد، علاوه بر آن حملات خود، به سرزمین های اشغالی تا پایان جنایات صهیونیست‌ها به غزه را نیز تشدید خواهیم کرد. انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.