رویکرد ضد صهیونیستی دانشگاه هاروارد، صهیونیست‌ها را به شدت عصبانی کرده است

رویکرد ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه هاروارد، صهیونیست‌ها را به شدت عصبانیت کرده و آنها تلاش می‌کنند با اهرم کمک‌های مالی نظرات و مواضع ضد صهیونیستی دانشجویان را تغییر دهند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم : پایگاه عبری زبان میدیا با اشاره ضمنی به عصبانیت شدید تل‌آویو و حامیان صهیونیستش در آمریکا، اعلام کرد، شماری از فارغ التحصیلان این دانشگاه در نامه‌ای سرگشاده به مسئولین آن نسبت به حمایت دانشجویان و دانشگاه از حماس و رویکرد سامی ستیزی آن اعتراض و جالب تر اینکه خواستار اعمال آزادی بیان در دانشگاه شده‌اند.

بیل ایکمن در نوشتار خود که به صورت نامه‌ای سرگشاده برای مسئولین دانشگاه امروز در این رسانه منتشر شده، خطاب به مسئولین دانشگاه ادعا می‌کند، از 7 اکتبر شما در دانشگاه هاررارد بر آزادی بیان تاکید دارید، اما این آزادی بیان باعث شد تا شما اجازه انتشار گفتمان‌های تهدید و خشونت در دانشگاه را بدهید، دانشجویان در آنجا خواهان انتفاضه هستند و از عملیات فلسطینیان علیه اسرائیلی‌ها حمایت می‌کنند.

و ادامه می‌دهد، امروز دانشجویان دانشگاه هاروارد خواستار از بین رفتن اسرائیل از دریا تا رودخانه هستند.

او سپس می‌نویسد، درست است که دانشگاهی که من از آن فارغ التحصیل شده ام آزادی بیان را تضمین می‌کند، اما چنین گفتمان‌‌هایی برای ما غیر قابل قبول و حتی شرم آور است.

این نویسنده سپس ادعا می‌کند: باید بگویم که دانشگاه هاروارد سالهاست که دیگر جایی برای ابراز آرا و پذیرش تمامی نظارت نیست، ظاهرا هاروارد به مکانی تبدیل شده است که در آن تظاهرات نفرت آفرین تشویق شده و اجازه ابراز آرای مخالف!! در آن داده نمی‌شود.

او سپس به شکل ضمنی اعتراف می‌کند: وقتی از هیئت علمی دانشگاه در رابطه با دلایل پنهان تسامح دانشگاه با تظاهرات ضد اسرائیلی در داخل دانشگاه پرسیدم به من پاسخ دادند، امروز این رویکرد در دانشگاه حاکم است که اگر یک سفید پوست باشی در داخل دانشگاه به تو به دید یک سرکوبگر نگاه می‌کنند، به ساکنان اصلی و بومیان هم به عنوان کسانی می‌نگرند که نیازمند تحقق عدالت و دریافت خسارت هستند، امروز صهیونیست‌ها همان سفید پوستان هستند، پس در این چارچوب آنها از اسرائیل بدشان می‌آید.

نویسنده بعد از آن هم از رئیس دانشگاه می‌پرسد: چرا تظاهرات فقط علیه اسرائیل است، چرا به بقیه مشکلات در خاورمیانه یا جهان پرداخته نمی‌شود، مگر فقط فلسطینیان هستند که کشته می‌شوند؟

انتهای پیام/م

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.