یمن از حملات پهپادی به عمق فلسطین اشغالی خبر داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که در راستای حمایت از مردم غزه، با چندین فروند پهپاد، عمق فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :   سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که طی ساعات گذشته، با شمار زیادی پهپاد، اهداف مختلفی را در عمق فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داد: تا زمانی که اسرائیل حمله به غزه را متوقف نکند، این عملیاتها ادامه خواهد داشت.

یحیی سریع چند روز پیش نیز خبر داد که ارتش این کشور اهدافی نظامی را در فلسطین اشغالی در منطقه «ام الرشراش» (ایلات- جنوب فلسطین اشغالی) با موشک‌های بالستیک هدف حمله قرار داده است.

وی همچنین تأکید کرد که حملات ارتش یمن به اراضی  اشغالی فلسطین و همچنین جلوگیری از کشتی‌های اسرائیلی در دریای مکران و دریای سرخ تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه ادامه خواهد داشت.

 «محمد العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن نیز، اواسط ماه جاری، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که دریای سرخ از خلیج عقبه تا باب المندب، برای این رژیم منطقه ممنوعه به شمار می‌رود.

از سوی دیگر خبرگزاری رویترز نیز، پانزدهم ماه جاری، به نقل از مرکز تجارت دریایی انگلیس مدعی وقوع یک حادثه امنیتی در دریای سرخ شد و نوشت که این مرکز اعلام کرده گزارش‌هایی در خصوص وقوع یک حادثه امنیتی با مشارکت یک پهپاد در دریای سرخ و به طور مشخص در ۴۷ مایلی بندر الحدیده یمن دریافت کرده است. 

دولت یمن ۲۸ آبان گذشته، در سایه تداوم نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کشتی‌هایی که دارای پرچم رژیم صهیونیستی، مورد استفاده این رژیم یا تحت مالکیت اسرائیلی‌ها باشند را هدف قرار می‌دهد و پس از آن، این وعده خود را عملی کرد.

پس از حمله موشکی و پهپادی نیروی دریایی یمن به دو کشتی اسرائیلی در دریای سرخ ، واشنگتن نیز وارد عمل شد و تحرکاتی با هدف اعلامی ایجاد کریدور امن برای کشتی‌های اسرائیلی را آغاز کرد.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.