قانون‌گذار آمریکایی: اقدام اسرائیل در انتشار تصاویر برهنه از غیرنظامیان «زننده» است

یک قانون‌گذار دموکرات آمریکایی نسبت به اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت و برهنه کردن شماری از مردان غیرنظامی فلسطینی و انتشار عکس‌هایی از آنها واکنش منفی نشان داده و این اقدام را «زننده» توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :   «الیسا اسلوتکین» نماینده دموکرات آمریکایی ایالت میشیگان، اقدام رژیم صهیونیستی در زمینه بازداشت و برهنه کردن غیرنظامیان فلسطینی و انتشار عکس‌هایی از آنها را در حالتی که لخت بوده و لباس بر تن ندارند  اقدامی «زننده» توصیف کرده است.

به گزارش «میدل ایست مانیتور»، نماینده حزب دموکرات در آمریکا در واکنش انتقادی به اقدام رژیم صهیونیستی در باب این اقدام و انتشار عکس‌های مرتبط با آن اظهار داشت: ما عادت به دیدن چنین صحنه‌هایی نداریم که درآنها مردم به صف ایستاده و هیچ لباسی بر تنشان نیست.

اسلاتکین خاطرنشان کرد که این موضوع باید به مثابه بخشی از بحث‌ و مناظرات در مورد تفاوت گذاشتن میان افراد نظامی و غیرنظامی در مناطق شلوغی مثل نوار غزه در نظر گرفته شود.

وی در جریان یک مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان در رابطه با موضوع مورد نظر عنوان کرد آمریکا باید با این مسئله که نمونه‌های مشابه آن را در مکان‌هایی نظیر فلوجه و رمادی در عراق و افغانستان در زمان جنگ در این مناطق تجربه کرده بود و در قالب آن به انجام حملات نظامی در مناطقی بود که غیرنظامیان حضور داشتند، مجبور شده بود، برخورد کند.  

نماینده مذکور که پیش از این به عنوان افسر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و مقام پنتاگون خدمت کرده است، تایید می کند که در آمریکا بحث و مناظراتی در مورد تاکتیک‌های استفاده شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در میدان های جنگ غزه در جریان است و این نکته در حال بررسی است که آیا پیروزی های تاکتیکی می‌تواند معادل با موفقیت‌های راهبردی برای رژیم صهیونیستی باشند، یا خیر.

انتشار تصاویر مذکور از بازداشت دسته جمعی غیرنظامیان در غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون بازتاب بسیار گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.  

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.