جسد دزدی صهیونیست‌ها ادامه دارد/ وجود ۱۲۰ گور جمعی در نوار غزه

طبق گزارش یک سازمان حقوق بشری در اروپا، صهیونیستها در نوار غزه اقدام به سرقت اجساد از داخل قبور می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :  ناظر حقوق بشر یورو-مد (Euro-Med) با انتشار خبری در وب‌سایتش اعلام کرد که ارتش رژیم اسرائیل بارها چندین گورستان در نوار غزه را تخریب و اجساد فلسطینی‌ها را سرقت کرده است.

براساس اسناد میدانی این سازمان غیردولتی، صهیونیستها چند قبرستان نوار غزه از جمله الفلوجه در شمال نوار غزه، علی بن مروان، شیخ رضوان، الشهدا و شیخ شعبان را هدف قرار داده‌اند. صهیونیستها به گورستان مسیحیان نیز رحم نکردند و آثار تخریب قبور در اطراف کلیسای سنت پورفیریوس در شهر غزه نیز دیده می‌شود.

این سازمان حقوق بشری می‌گوید که رژیم اسرائیل به طور سیستماتیک قبرستان‌ها را تخریب می کند؛ کاری که نمونه آشکار نقض اصول حقوق بین الملل و قوانین جنگ است.

بر اساس گزارش یورومد، با توجه به دشواری دسترسی به گورستان‌ها در نوار غزه و تداوم بمباران هوایی رژیم اسرائیل، تاکنون بیش از ۱۲۰ گور جمعی در نوار غزه حفر شده است.

حتی گفته شده است که فلسطینی‌های نوار غزه برای به خاک سپردن اعضای خانواده، از حیاط‌های مسکونی خود استفاده می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سازمان غیردولتی ناظر حقوق بشر یورومد (Euro-Med) در نوار غزه پیش از این نیز گزارشی منتشر کرده بود که نشان می‌داد نظامیان صهیونیست اعضای بدن اجساد فلسطینی‌های کشته شده در بمباران‌های غزه را به سرقت می‌برند.

پزشکان در غزه بارها اعلام کرده بودند که اجساد فلسطینی‌ها دارای زخم‌هایی است که نشان می دهد اعضای بدن آنها به سرقت رفته است. این سازمان نسبت به ادامه این روند اظهار نگرانی کرده است.

این سازمان غیردولتی پیش از این نیز مدعی شده بود که صهیونیستها ده‌ها جسد را از بیمارستان‌های الشفاء و اندونزی در شمال غزه به سرقت می‌برند و اعضای بدن آنها را جدا می‌کنند.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی که متحمل شکست بزرگی شده بود، در پاسخ به حملات حماس، ذات آپارتایدی خود را بار دیگر به جهانیان نشان داده و از هیچ جنایتی علیه مردم بی‌دفاع فلسطینی دریغ نکرده است، اقداماتی که از لحاظ حقوق بین‌المللی غیر قانونی بوده و مصداق بارز آپارتاید شناخته می‌شود.

انتهای پیام /* 

 
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.