حمله رژیم صهیونیستی با بولدزر به بیمارستان شمال غزه

یک خبرنگار حاضر در بیمارستان «کمال عدوان» غزه گفت که بلدوزرهای اسرائیلی چادرهای آوارگان موجود در این بیمارستان را زیر گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :   پس از چند روز محاصره بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی کشتار جدیدی در این بیمارستان به راه انداختند.

پس از عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی از بیمارستان، «انس الشریف» از خبرنگاران حاضر در این بیمارستان می‌گوید که بلدوزرهای اسرائیلی چادرهای آوارگان موجود در این بیمارستان را زیر گرفتند.

به گفته وی، این بولدزرها همچنین دهها نفر از افراد زخمی و بیمار را که زنده بوده‌اند، دفن کرده‌اند و شمار زیادی از پیکر شهدا نیز رها شده است.

وضعیت در سایر بیمارستانها و چادرهای مناطق مختلف غزه نیز به مراتب بدتر است. شبکه خبری الجزیره به سراغ بیمارستان «شهداء الاقصی» در شهر دیر البلح در جنوب نوار غزه رفته است که آوارگان فلسطینی در پارکینگ این بیمارستان چادر برپا کرده‌اند.

به گزارش الجزیره، جنگ، آوارگی و وضعیت غم انگیز نوار غزه،  بیش از یک میلیون و هشتصد هزار آواره فلسطینی را به جایی رسانده که خیلی‌هایشان با وجود بارش باران و  وجود گل و‌ لای در چادرهایشان به سر می‌برند(جزئیات بیشتر).

در خصوص حمله به مواضع نظامیان صهیونیست، نهاد رسانه‌ای «الاعلام الحربی» امروز (شنبه) در هفتادمین روز جنگ در غزه از ۵۰۹ عملیات علیه مواضع ارتش اسرائیل از ابتدای جنگ خبر داد.

جزئیات این حملات بدین شرح است:

- ۲۰۹ عملیات با موشک‌های هدایت شونده

- ۱۳۱ عملیات با گلوله‌های توپخانه

-۴۱ عملیات هدف‌گیری نظامیان با سلاح تک تیرانداز

- ۴۳ عملیات راکتی - ۳۵ عملیات با موشک «برکان».

- ۲۰ عملیات شلیک پدافند هوایی

- ۱۴ عملیات تیراندازی

- ۹ عملیات تهاجمی پهپادی

بعدازظهر امروز نیز رسانه‌های اسرائیلی، از اصابت یک پهپاد به منطقه «مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. لحظاتی بعد از انتشار این گزارش، مقاومت اسلامی لبنان رسما مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و اعلام کرد با یک پهپاد انتحاری محل تجمع گروهی از نظامیان اسرائیلی را در مجاورت پادگان «رامیم» هدف حمله قرار داده است.

حزب‌الله با اشاره به اینکه این عملیات امروز ساعت ۱۱ به وقت محلی انجام شده، اضافه کرد این حمله تلفات قطعی به دنبال داشته است.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.