نبرد سنگین رزمندگان مقاومت و اشغالگران در شمال غزه/نظامیان صهیونیست در باتلاق

منابع فلسطینی بامداد امروز (یک شنبه) از نبرد سنگینی خبر دادند که میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه به ویژه جبالیا جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا   به نقل از شبکه الجزیره، منابع فلسطینی از تله رزمندگان مقاومت برای نظامیان صهیونیست در جبالیا البلد خبر دادند.

همچنین درگیری های شدیدی میان مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف شمال نوار غزه جریان دارد. در مناطق «التفاح و الدرج» نیز پس از یورش نظامیان صهیونیست، درگیری های شدیدی میان مقاومت و نظامیان صهیونیت جریان دارد.

گردانهای قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد: درگیری های شدید با سلاح سنگین و متوسط با نظامیان دشمن در جبالیا جریان دارد و مبارزان ما شماری از متجاوزان را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را نیز زخمی کردند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست در باتلاق غزه گرفتار شده و هر لحظه شماری از آنها به دست مبارزان مقاومت به هلاکت می رسند.

صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن هشت افسر و نظامی خود خبر داد و اعلام کرد: شمار نظامیان کشته شده این رژیم از ابتدای جنگ غزه به ۴۸۵ نفر افزایش یافته که ۱۵۸ نفر از آنها در جریان حمله زمینی کشته شده اند.

ارتش اشغالگر اذعان کرده که نظامیان مذکور در جریان شلیک موشک ضدزره به سمت خودروی زرهی آنها موسوم به «ببر» با وجود سامانه دفاعی «Iron Dome»به هلاکت رسیده اند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.