سرهنگ علی مختاری

نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه به نقشه‌ها، برنامه‌ها و اقدامات جبهه معاند نظام اسلامی بود

مختاری نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه به نقشه‌ها، برنامه‌ها و اقدامات جبهه معاند نظام اسلامی بود، گفت: حماسه نهم دی در واقع انقلاب سوم بود که همانند انقلاب اول و دوم با اتکا به مثلث مردم، رهبری و مکتب ضمن خنثی سازی حرکت براندازنه علیه نظام، انقلاب ایران را از انحراف‌هایی که به صورت فکری و جریانی در لایه‌های مختلف سیاسی و حکومتی رخنه کرده بود نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  به نقل از خبرگزاری زنان ایران - سرهنگ علی مختاری در همدان با بیان اینکه یکی از پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین طرح‌های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران براندازی نرم و انقلاب رنگی بود که در فتنه ۸۸ ظهور و بروز پیدا کرد، اظهار کرد: این طرح و نقشه ماحصل ۱۰ تا ۱۵ سال برنامه‌ریزی شده بود.
وی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ تهدیدی علیه ساختارهای بنیادین جمهوری اسلامی و آرا مردم بود، افرود: وقایع سال ۸۸ از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌آید زیرا اصول موجود انقلاب، مردم، مکتب و رهبری را هدف قرار داده بودند.
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه فتنه‌گران مورد حمایت اسرائیل، امریکا و انگلیس بودند، عنوان کرد: تنها هدف فتنه گران این بود که عزت و استقلال کشور را به چالش بکشانند.
وی مطرح کرد: تلاش دشمن در فتنه سال ۸۸ برای تضعیف و تخریب و انهدام ارکان انقلاب اسلامی از جمله شورای نگهبان و ولایت فقیه و هتک حرمت به ساحت مقدس سیدالشهدا علیه السلام و روز عاشورا بیانگر اسلام ستیزی آشکار این حرکت خباثت آلود توسط دشمن بود.
مختاری نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه به نقشه‌ها، برنامه‌ها و اقدامات جبهه معاند نظام اسلامی بود، بیان کرد: حماسه نهم دی در واقع انقلاب سوم بود که همانند انقلاب اول و دوم با اتکا به مثلث مردم، رهبری و مکتب ضمن خنثی سازی حرکت براندازنه علیه نظام، انقلاب ایران را از انحراف‌هایی که به صورت فکری و جریانی در لایه‌های مختلف سیاسی و حکومتی رخنه کرده بود نجات داد.
وی خاطرنشان کرد: کرد: ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی در بین مردم، افزایش اقتدار ملی، عمق بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم در شناخت جریان‌های سیاسی، پیوند مردم و رهبری، تعمیق ارتباط مردم و جوانان با فرهنگ عاشورایی، تایید بر صحت و سلامت مکانیزم دموکراتیک در نظام اسلامی، افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام مردمی، تقویت و ارتقا اعتماد عمومی به نقش بی‌بدیل رهبری در خنثی کردن فتنه‌ها در جامعه اسلامی از دستاوردهای مهم حماسه نهم دی ماه بود.
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.