زوال خانواده شاکرمی؛ دلیل خودکشی نیکا شاکرمی

با توجه به افشاگری‌های خاله و خواهر نیکا شاکرمی، مشخص می‌شود که نیکا، عملا قربانی خانواده‌ای شده است که هیچ توجه‌ای به این دختر نداشته و با استفاده از موج زن، زندگی، آزادی و با دروغ‌های مکرر، به دنبال بهره‌برداری از خودشکی دختر فراموش شده خانواده بودند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز   به نقل از فارس :بعد از شکست پروژه امنیتی «زن، زندگی، آزادی»، رسوایی‌های متعددی برای براندازان به وجود آمد و از آنجایی که نتوانستند به هدف خود یعنی تجزیه ایران دست پیدا کنند، به سهم‌خواهی و افشاگری علیه یک دیگر پرداختند. به عنوان مثال، سیما ثابت که نقشی محوری در شبکه صهیونیستی اینترنشنال داشت، اعلام کرد که کارد کردن در این شبکه، خلاف کرامت انسانی است. او همچنین، فرداد فرحزاد، یکی دیگر از چهره‌های اصلی این شبکه را، زن ستیز و تجاوزگر خواند.

یکی از مواردی که سال گذشته براندازان برای حفظ آتش اغتشاشات، سرمایه گذاری فراوانی بر آن داشتند، پروژه کشته‌سازی از نیکا شاکرمی بود. نیکا، دختری بود که بعد از وارد شدن به یک ساختمان نیمه کاره، به دلیل پرت شدن از ارتفاع و خودکشی، جان خود را از دست داد و صبح آن روز، ساکنین آن محل، جسد او را پیدا کردند. در آن زمان، آتش شاکرمی، خاله نیکا، تلاش کرد تا او را به عنوان کشته اغتشاشات جا بزند. اظهارات دروغ او، تیتر اول رسانه‌های خارجی بود.

آیدا شاکرمی، خواهر نیکا نیز، در همین پازل بازی کرد.

اولین رسوایی برای برخی از اعضای خانواده نیکا، این بود که با انتشار تصاویری واضح از ورود او به یک ساختمان در ساعتی مشخص، دروغ بودن ادعای دستگیری نیکا در اغتشاشات و قتل او، برملا شد.

دومین مورد درباره خانواده نیکا، بی‌خبری آن‌ها از دخترشان بود. در موضوع خودکشی نیکا، یکی از موارد اصلی که منجر به صدمات روحی شده بود را، می‌توان روابط خانوادگی نیکا دانست. او با مادر خود زندگی نمی‌کرد و حتی روابط خوبی با خاله خود نداشت. نیکا به قدری از خانواده و اطرافیان خود به دور بود، که ۱۰ روز بعد از خودکشی، خانواده‌اش متوجه عدم حضور او نگشته و برای شناسایی به پزشکی قانونی مراجعه کردند. به عبارتی دیگر، دختر این خانواده به مدت ۱۰ روز در خانه حضور نداشت؛ اما به دلیل روابط ناصحیح آن‌ها، این عدم حضور در خانه حس نشده بود. حتی رسانه‌های خارجی نیز به این وقفه ۱۰ روزه اعتراف کردند.

اما موضوع قابل توجه این است که اکنون بعد از گذشت یک سال، اختلافات و دعواهای خانواده نیکا به قدری زیاد شده که علنی گردیده است. خواهر نیکا در استوری اینستاگرام خود به خاله اش حمله کرد و او را «پست فطرت، پفیوز، ذلیل، دوزاری، بی‌شرف، اهل تهمت و چرت‌وپرت گو» خطاب کرد.

آیدا شاکرمی اعتراف کرد که خاله اش از نیکا، چه در زمان زندگی و چه در زمان مرگ، سو استفاده کرده است. او به نوعی، ادعاهای دروغ آتش شاکرمی را تایید کرد.

آتش شاکرمی، خاله نیکا در واکنش به خواهر او نوشت: «باهات بحث نمی‌کنم، ورژن ارتقا یافته نسرین (به قول نیکا).» نسرین، نام مادر نیکا است. این جمله ثابت می‌کند که نیکا تا چه مقدار زیادی با مادر و خواهر خود اختلاف داشت. به طوری که خواهر خود را ورژن ارتقا یافته مادرش خطاب می‌کرد... همچنین، خاله نیکا نیز با خواهر و خواهرزاده خود، اختلاف شدید داشت. آتش شاکرمی اعتراف کرده است که خانواده نیکا، او را دور انداخته بودند و در این مورد خطاب به خواهر نیکا نوشت: «وقتی کسی رو دور می‌ندازید، نمی‌تونید صاحب مرده ش باشید.»

خاله نیکا همچنین در اظهارات خود گفته که مستندات زندگی نیکا را ثبت کرده است و بخشی از این مستندات، شامل «پرونده مدرسه و مشاور و پرونده پزشکی نیکا» است. این موضوع نشا ن می‌دهد که نیکا قبل از خودکشی، از مشکلات متعددی رنج می‌برد و منشا آن را باید در خانواده او جست و جو کرد. آتش شاکرمی، خواهر نیکا را تهدید کرد که «با تو و نسرین، همان کاری را می‌کنم که با نیکا کردین.»

البته برملا شدن موضوعات مربوط به نیکا شاکرمی، تنها موضوعی نیست که پس از یک سال از سوی خود براندازان، برملا شده است. پیش از این، همزمان با سالگرد فوت مهسا امینی، چند نفر از چهره‌های برانداز، اعتراف کردند که ادعای ضربه به سر مهسا امینی و وجود شکستگی در تصاویر سی‌تی اسکن او، دروغ بوده است.

 

آیدا شاکرمی در واکنش به آتش شاکرمی، او را فردی دروغگو خطاب کرد.

این موارد، تنها بخشی از دعوای خانواده نیکا بود که تاکنون علنی شده و ثابت کرده است که نیکا، تا چه حد از روابط خانوادگی ناصحیح و اختلافات شدید، رنج می‌برد که می‌توان عامل اصلی خودکشی نیکا را، این موضوعات و طرد شدن او از خانه و خانواده دانست. اما خانواده نیکا با وجود آن که خود عامل این مشکلات بودند، تلاش کردند تا نیکا را کشته اغتشاشات معرفی کنند؛ تا ضمن فرار از پذیرش مسئولیت در این زمینه، از نیکای مرده، کاسبی به راه اندازند.

مرکز افکارسنجی خبرگزاری فارس، سال گذشته در گزارشی اعلام کرد که رسانه‌های خارجی، تنها در ۴۶ روز، بیش از ۳۸ هزار دروغ منتشر کردند. دروغ های مربوط به علت فوت مهسا امینی و نیکا شاکرمی، تنها بخشی از این ۳۸ هزار دروغ بوده است.

پایان پیام/*

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.