رفاقت شباهت می‌آورد

آن روز که مقام معظم رهبری فرمودند: «خون شهیدان همه‌ استان‌های کشور بر روی خاک خوزستان ریخته شده؛ این یعنی چه؟ یعنی خوزستان نماد همدلی و همبستگی همه‌ ملّت ایران است. » مردم کرمان هم در کنار مردم خوزستان نشسته بودند! امروز سرّ این همجواری شاید فاش شده باشد! امروز که گلزار شهدای کرمان در محضر سیدالشهدای مقاومت، خون زائران سردار دل‌ها با هم آمیخته شد و یکی از بزرگ‌ترین حوادث تروریستی تاریخ انقلاب رقم خورد، می‌توان گفت کرمان هم نماد همدلی و همبستگی ملت ایران شده است؛ ملت شهادت!

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از بصیرت : آن روز که مقام معظم رهبری فرمودند: «خون شهیدان همه‌ استان‌های کشور بر روی خاک خوزستان ریخته شده؛ این یعنی چه؟ یعنی خوزستان نماد همدلی و همبستگی همه‌ ملّت ایران است. » مردم کرمان هم در کنار مردم خوزستان نشسته بودند! امروز سرّ این همجواری شاید فاش شده باشد! امروز که گلزار شهدای کرمان در محضر سیدالشهدای مقاومت، خون زائران سردار دل‌ها با هم آمیخته شد و یکی از بزرگ‌ترین حوادث تروریستی تاریخ انقلاب رقم خورد، می‌توان گفت کرمان هم نماد همدلی و همبستگی ملت ایران شده است؛ ملت شهادت! 
البته کرمان نخپه‌پرور است و شهدای آن هم این چنینند! شهدای عاشق و همراه راه حاج قاسم یک خصوصیت ویژه دارند و آن، هم بصیرت و معرفت آنهاست. آنها در روزی حساس و مکانی خاص عروج کردند. روز شهادت سردار دل‌ها و در کنار مزار سرباز ولایت. وقتی آنجا حضور داری؛ یعنی هم معرفت و ارادتت به شهید و نظام و اسلام بالاست و هم بصیرتت که می‌دانی چه موقع و چه هنگام باید کجا حضور داشته باشی. خون این شهدا یک اثر مهم دیگر هم داشت و آن، این بود که بسیاری از افراد و رسانه‌ها را رسوا کرد، مردم دیدند که یک جریان پلشت بی‌بته چطور برای مرگ مظلومانه زن و کودک ایرانی شادمانی کردند! این خون‌های مطهر کار جهاد تبیین را هم انجام دادند! 
دشمن در محاسبه بی‌ارزش خود پنداشته بود حذف جسم حاج قاسم، اسم و رسم او را هم کمرنگ و بی‌ثمر می‌کند، اما اینکه پس از چهار سال از ترور فرمانده غیور امت اسلام هم در غزه ضربه فنی شدند و هم از دست یمن شجاع که تازه از یک جنگ فرسایشی بیرون آمده، ضربه مغزی! این یعنی روح حاج قاسم هنوز فرمانده میدان است... یک سال پس از توهم اغتشاشات در ایران گلزار شهدای کرمان را پر از عاشقان سردار سلیمانی می‌بینند و معلوم است که کلافه می‌شوند و به جنگ مردم بی‌سلاح می‌آیند، آن هم نه در میدان جنگ، بلکه از پشت و ناجوانمردانه! معروف است رفاقت، شباهت می‌آورد و رفیق طریق حاج قاسم باید شبیه سردارش با حضرت زهرا(س) ملاقات کند. 
اما روی دیگر ماجرا اقدام درخور تقدیر و تقدیس مردمی بود که ساعتی پس از شهادت هموطنان خود، به گلزار شهدا رفتند و شجاعانه و با صلابت نشان دادند ترس برای ملت امام حسین(ع) معنا ندارد! امت اسلامی امروز داغدار شهدای خود در غزه و یمن و ایران و سوریه و لبنان و عراق است. نبض اسلام همچنان در غزه می‌تپد و با این حرکات محور مقاومت به لاک دفاعی فرو نخواهد رفت و به زودی زود خاک فلسطین را از جرثومه‌های صهیونیستی پاک خواهد کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.