امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها از آگاهی و قضاوت جهانیان وحشت دارند

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به شهادت ۱۱۱ خبرنگار و تصویربردار در جنگ غزه، به نفرت و کینه رژیم صهیونیستی نسبت به اصحاب رسانه اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان دوشنبه شب ۱۸ دی ماه و در سومین ماه از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که همچنان ادامه دارد و در پی آن ‌د‌ه‌ها خبرنگار و تصویربردار به شهادت رسیده‌اند، گفت که صهیونیست‌ها به شدت از «آگاهی» و «قضاوت» جهانیان وحشت دارند و این عامل نفرت و کینه این رژیم جنایتکار نسبت به اصحاب رسانه است.

وی با ذکر این نکته که با گذشت بیش از سه ماه از جنگ ظالمانه علیه غزه مقاوم ۱۱۱ نفر از خبرنگاران و تصویربرداران به شهادت رسیدند، این آمار هولناک را در طول تاریخ بی‌سابقه خواند.

در حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه که سه ماه از آن می‌گذرد بیش از ۲۳ هزار نفر شهید و قریب به ۶۰ هزار نفر نیز مجروح شدند. این حملات همچنین منجر به شهادت تعدادی از خبرنگاران در غزه شد. روز یکشنبه ۱۷ دی ماه «حمزه وائل الدحدوح» خبرنگار الجزیره و «مصطفی ثریا» خبرنگار آزاد در غرب خانیونس هدف حمله اشغالگران قرار گرفتند.حمزه فرزند «وائل الدحدوح» خبرنگار الجزیره است که در بمباران نوار غزه همسر، دو فرزند و نوه خود را از دست داد.

وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای اصحاب رسانه به آقای وائل الدحدوح خبرنگار قهرمان فلسطینی تسلیت می‌گویم.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.