چرا ارتش اسرائیل زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهد؟

با توجه به تعاریف بین‌المللی و اقدامات نیروهای تروریستی تل‌آویو در غزه، باید گفت که رژیم صهیونیستی در حال نسل‌کشی مردم فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس  روایت روز - به گزارش رسانه انگلیسی میدل ایست آی(Middle East Eye) در تاریخ  ۸ ژانویه(۱۸ دی)، نیروی ارتش تروریستی اسرائیل در غزه، به یک زن فلسطینی غیرمسلح که پرچم سفید در دست داشت و همراه با فرزند خود درحال عبور از خیابان بود، مستقیما شلیک کرد.

 

لحظه شلیک نیروی تروریستی اسرائیل به زن فلسطینی که پرچم سفید در دست داشت

به گزارش دفتر حقوق بشر سازمان ملل، اشغال‌گران صهیونیست در بازه زمانی ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تا ۷ ژانویه ۲۰۲۴، یعنی تنها در ۳ ماه، تعداد ۲۲ هزار و ۸۳۵ نفر از مردم فلسطین را قتل عام کردند که ۷۰ درصد از این جمعیت را، زنان و کودکان غیرنظامی تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، بیش از ۵۸ هزار نفر از مردم فلسطین مجروح شدند. 


گزارش سازمان ملل از نسل کشی اسرائیل در غزه

به گزارش وبسایت حقوقیِ جاست سکیوریتی(Just Security) و براساس تعریف کنوانسیون مربوطه، نسل‌کشی یعنی: «کشتن اعضای یک گروه ملی، قومی، نژادی یا مذهبی، با هدف نابودی تمام یا بخشی از آن گروه.»


تعریف Just Security از نسل کشی

سران رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو، اعلام کرده‌اند که هدف‌شان، نابودی کامل حماس است. به گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»، نتانیاهو به صراحت گفته است که هدف از ادامه حملات به غزه، نابودی حماس است.


گزارش روزنامه تایمز اسرائیل از تلاش صهیونیست‌ها برای نابودی حماس و نسل‌کشی

با توجه به تعریف نسل‌کشی و اقدامات نیروهای تروریستی ارتش اسرائیل در غزه، باید گفت که رژیم صهیونیستی در حال نسل‌کشی مردم فلسطین است و دلیل شلیک ارتش این رژیم به یک زن فلسطینیِ غیرمسلحِ همراه با پرچم سفید، این است که می‌خواهند تمام فلسطینی‌های حاضر در غزه را، از بین ببرند.

البته به اعتراف رسانه‌ها، اساتید دانشگاه و کارشناسان نظامی غربی، اسرائیل نمی‌‌تواند حماس را نابود کند و به هدف خود نخواهد رسید؛ حتی اگر نسل‌کشی به راه اندازد.

بیشتر بخوانید: آیا رژیم صهیونیستی می‌تواند حماس را نابود کند؟

واقعیت آن است که در اسرائیل، چیزی به نام «شهروند» وجود ندارد و همه آن‌ها اشغال‌گر و تروریست هستند. این موضوع، چندی پیش توسط اکانت تروریستی «اسرائیل به فارسی»، تایید شد. آن‌ها اعتراف کردند که حتی مجری شبکه تلوزیونی اسرائیل، اسلحه حمل کرده و برای نسل‌کشی مردم فلسطین، تمرین می‌کند.

پایان پیام/.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.