حزب‌الله تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها را در مرز لبنان منهدم کرد

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه حمایت از ملت فلسطین، تجهیزات جاسوسی صهیونیست ها را در پایگاه های «حدب البستان» و «حانیتا» واقع در مرز لبنان منهدم کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از  ایرنا :  حزب الله لبنان صبح امروز پنجشنبه با انتشار ویدیویی در پایگاه رسمی خود از انهدام تجهیزات جاسوسی این دو مقر صهیونیستی در مرز لبنان خبر داد.

حزب الله لبنان روز سه شنبه نیز اعلام کرده بود که مقر فرماندهی منطقه شمال ارتش رژیم صهیونیستی (پایگاه دادو) در شهر صفد و پایگاه مالکیه صهیونیست ها در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

 

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.