آری! فلسطین قضیه شرافت است و بس / یک بازی و صحنه هایی که به یاد ماند

شجاع خلیل زاده نشان داد که قضیه فلسطین، قضیه شرافت و انسانیت است. هر کس نسبتی با انسانیت و شرافت دارد، در ماجرای فلسطین ساکت نبوده و نیست.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق - کانال تلگرامی آفساید نیوز نوشت: دیدار برابر فلسطین برگزار شد و تیم ملی کشورمان موفق شد گام اول در جام ملت های آسیا را محکم و باقدرت بردارد. اگرچه این رقابت دارای سایه روشن های فنی و تاکتیکی است که قابلیت تبادل نظر دارد اما در حاشیه آن اتفاقاتی رخ داد که یادماندنی و ارزشمند است. شاید بتوان عنوان کرد که این حاشیه از بطن این بازی جذاب تر و دیدنی تر بود که برخی تلاش دارند تا آن را کمرنگ کنند.

سکوتی که به پیشنهاد تیم ملی کشورمان در ابتدای بازی در قبال کشتار ملت بی دفاع فلسطین صورت گرفت، یک رفتار اخلاقی و انسانی بود که تحسین برانگیز بود. همین تیم که در دیداری دوستانه برابر اردن نیز با چفیه وارد زمین شدند، در این مسابقه نیز این پیام را دادند که بدون توجه به رنگ ها و جهت ها، واکنش به جنایات صورت گرفته در فلسطین، یک رفتار انسانی است.

یا شجاع خلیل زاده که وقتی گل دوم تیم ملی را به ثمر رساند، دست ها را به نشانه شادی نکردن بالا برد. او شاید در آن لحظه، به این فکر کرد که چه بسیار انسان ها و رویاهایی که در همان لحظه، زیر آتش و خون رفته اند. او شادی نکرد اما دل میلیون ها انسان آزاده را شاد کرد. او نشان داد که قضیه فلسطین، قضیه شرافت و انسانیت است. هر کس نسبتی با انسانیت و شرافت دارد، در ماجرای فلسطین ساکت نبوده و نیست.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.