قدر مردم خوبی که داریم را بدانیم

کانال مشکات رسانه در تلگرام خود نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق :  خیلی فکر کردم اما تیتری زیباتر از این به ذهنم نرسید: قدر مردم خوبی که داریم را بدانیم...

سرانجام پیش فرایند اخذ آراء دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در امنیت کامل به پایان رسید.

با وجود این حجم از فشارهای اقتصادی و شرایط سخت معیشتی در سایه سنگین‌ترین تحریم‌های ظالمانهٔ جریان استکبار، تبلیغات سوء و گستردهٔ رسانه‌های خارجی، ایجاد شبهه و تردید فراوان در بین نسل جوان و ده‌ها اقدام دیگر در راستای رساندن مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند به زیر ۲۰ درصد (طبق هدف‌گیری اتاق‌ جنگ روانی دشمن)، شاهد حضور بیش از ۲۵ میلیونی مردم و به عبارتی مشارکت افزون بر ۴۱ درصدی ملت ایران در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور بودیم.

بدون تردید با صدای رسا باید گفت ملت واقعا بزرگ و خوبی داریم؛ همانطور که حضرت آقا چندی پیش در دیدار عمومی بر این نکته تاکید فرمودند.

مطمئنا اگر همت و تلاش مسئولین کشور به ویژه مدیران اجرایی، در روزهای پیش‌روی آینده کشور افزون و نتایج آن در بهبود وضع معیشتی و اقتصادی مردم هویدا شود، دیری نیست که به روزهای خاطره‌انگیز مشارکت‌های بالای ۷۰ درصدی و آن حضورهای گستردهٔ درخشان باز خواهیم گشت.

نکته مهم در این قضایا این است که حواسمان باشد در بحبوبهٔ جنگ رسانه‌ای دشمن در شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان معاند و فضای مجازی، عدم شرکت بخشی از مردم در انتخابات به عنوان عداوت با نظام فاکتور نشود و آن را به خوردمان ندهند؛ این عدم آشتیِ موقت تعدادی از لایه‌های مردم با صندوق رای، چیزی شبیه به قهرهای ظاهری پدر و پسری در ایام نوجوانی است که خیلی هم زود به آشتی تبدیل می‌شد. این بخش از مردم جنس ناراحتی‌شان موقت است و شک نکنید با چشیدن طعم شیرینی بهبود اوضاع در آینده(به شرط همت مضاعف و جهادی تصمیم‌گیران و مدیران) شاهد آشتی بخش زیادی از آن‌ها با صندوق آراء در انتخابات‌های آینده خواهیم بود.

این مردم همان مردمی هستند که تا همین ۶ سال گذشته، مشارکت ۷۳ درصدی را در انتخابات رقم زدند و با مردم کشوری دیگر عوض و بدل نشده‌اند! باور بفرمایید همان‌ها هستند ولی فقط از سوی برخی مدیران اجرایی در سال‌های گذشته بی‌مهری دیدند و برخی جاها هم خلف وعده! و خب اعتمادشان آسیب دید و هنوز ترمیم نشده است.

آثار و نتایج ضرباتی که به اقتصاد کشور در دهه ۹۰ در اثر سوءمدیریت‌ها زده شد و غافل بودن از ظرفیت‌های مهم و استراتژیک کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی، تجاری و... و همچنین مقوله تحریم‌های شدید اقتصادی دشمن که با هدف آسیب‌رسانی به جامعه ایرانی از سال ۹۶ وضع و بسط داده شده، موجب شده تا بخشی از بدنه جامعه کماکان در ناراحتی باشند؛ ملت ایران بزرگ‌اند و توقع انجام کارهای بزرگ دارند.

تقاضای این مردم عزیز شفاف است؛ آن‌ها نه با نظام زاویه گرفته‌اند و نه دل به دشمن داده‌اند؛ آن‌ها فقط متوقع‌اند که سرعت بهبود شرایط در ابعاد گوناگون را با گوشت و پوست و استخوان خود لمس کنند. توقع آن‌ها از مدیر ایرانی، مانند توقع یک اروپایی از مدیر کشورش نیست؛ اینجا ایران است و مردم توقع کار جهادی، شبانه‌روزی و بزرگ در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصادی دارند؛ فعالیت‌هایی جهادی از همان جنسی که در حوزه‌های مهم پزشکی، نظامی، آکادمیک و... تا امروز دیده‌ایم.

نکته آخر هم خطاب به نمایندگانی که امروز با رأی ملت منتخب شدند تا چند ماه دیگر بر روی صندلی سبز وکالت ملت در بهارستان بنشینند؛ آقایان و خانم‌ها! شبانه‌روز در مسیر حل مشکلات کشور گام بردارید و قدر این مردم را بدانید که والله نظیرشان را در هیچ کجای جهان پیدا نمی‌کنید! والسلام...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.