پیروز سربلند

مردم ایران در ۴۵ سال گذشته، یک واقعیت را به اثبات رسانده و از این منظر، جهانیان را انگشت به دهان کرده و متحیر ساخته‌اند. بسیاری از آگاهان و تحلیلگران حوادث تاریخی و رویدادهای بین‌المللی معتقدند، اگر تنها یکی از ده‌ها توطئه و فشارهای وارده بر ملت ایران و جمهوری اسلامی در چند دهه گذشته بر کشور دیگری وارد می‌شد[...]

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز

به نقل از بصیرت : مردم ایران در ۴۵ سال گذشته، یک واقعیت را به اثبات رسانده و از این منظر، جهانیان را انگشت به دهان کرده و متحیر ساخته‌اند. بسیاری از آگاهان و تحلیلگران حوادث تاریخی و رویدادهای بین‌المللی معتقدند، اگر تنها یکی از ده‌ها توطئه و فشارهای وارده بر ملت ایران و جمهوری اسلامی در چند دهه گذشته بر کشور دیگری وارد می‌شد، به طور قطع نظام سیاسی آن کشور فرو می‌ریخت. ملت ایران در ۴۵ سال گذشته، در مقابل توطئه‌ها و فشارهای جبهه استکبار مقاومتی بی‌نظیر و مثال‌زدنی از خود به نمایش گذاشته‌اند. در سال گذشته، آمریکایی‌ها با راهبری و به کار‌گیری حدود ۵۰ سرویس اطلاعاتی تمامی ظرفیت‌های ممکن را برای فریب مردم ایران با راه انداختن یک جنگ ترکیبی و تمرکز بر جنگ شناختی توأم با اغتشاشات به کار گرفتند؛ اما مردم ایران مانند گذشته با همراه نشدن با دشمن، شکست بزرگی را به جبهه استکبار وارد کردند. دشمن شکست خورده در چهار دهه گذشته از جمهوری اسلامی و ملت ایران، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برای پیاده‌سازی نقشه‌ای دیگر از طریق فریب مردم ایران مورد توجه قرار داد. آمریکایی‌ها با استفاده از همان سرویس‌های اطلاعاتی و ظرفیت‌های رسانه‌ای و شبکه‌های خود به طور مشخص برای انتخابات ۱۴۰۲، دو نوع هدف‌گذاری را انجام دادند. هدف اول آنان جلوگیری از برگزاری انتخابات با ناامن‌سازی داخل کشور از طریق ایجاد اغتشاش و درگیری بود و هدف دوم آنها در صورت موفق نشدن در هدف اول، راه‌اندازی یک جبهه گسترده تحریم انتخابات و کاهش میزان مشارکت به زیر ۲۰ درصد بود.
با توجه به حجم سرمایه‌‌گذاری‌ها و فعال‌سازی تمامی ظرفیت‌ها و شکل‌دهی به کمپین تحریم در خارج و داخل کشور، برآورد رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی از میزان مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند، مشارکت زیر ۲۰ درصد و نهایت زیر ۳۰ درصد بود. جبهه استکبار برای تداوم دشمنی‌های خود با ملت ایران به کاهش مشارکت در انتخابات ایران به عنوان شرط لازم می‌نگریست.
با توجه به نقشه دشمن برای انتخابات ۱۱ اسفند، رهبر حکیم انقلاب اسلامی از ابتدای سال جاری با اشاره به اهمیت انتخابات پایان سال، چهار راهبرد «امنیت»، «رقابت»، «سلامت» و «مشارکت» را مورد توجه مسئولان و آحاد مردم قرار داده و در مقاطع گوناگون این راهبردها را تبیین کردند.
در ماه‌های گذشته، جریان تحریم‌کننده انتخابات وابسته‌ به جبهه استکبار چه در داخل کشور و چه در خارج، تمام توان خود را برای بی‌اعتمادسازی مردم به صندوق رأی و منصرف کردن آنان برای رأی دادن با کلیدواژه هایی، چون «رأی بی‌رأی» به کار گرفتند؛ اما در روز انتخابات مردم ایران با خلق حماسه‌ای ماندگار در این میدان نبرد و جنگ شناختی جبهه استکبار سربلند و پیروز از میدان خارج شدند. به طور قطع می‌توان گفت، ملت ایران یک بار دیگر شکست سنگینی را بر دشمنان خود وارد کرد. مردم بصیر و دشمن‌شناس ما نشان دادند که هرگز فریب دشمن را نخواهند خورد و همواره با حضور در صحنه از استقلال و عزت ملی دفاع خواهند کرد.
انتهای پیام_*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.