سردار قاآنی: ترس صهیونیستها از عملیات فلسطینیان کرانه باختری در ماه رمضان به اوج خود رسیده است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سازمان صداوسیما گفت: رژیم صهیونیستی یک ترس همیشگی از عملیات جوانان فلسطینی در ماه رمضان در کرانه باختری داشته است و بدیهی است که این ترس امسال به اوج رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :   سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سه‌شنبه در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور در سازمان صداوسیما با رئیس و مسئولین این سازمان دیدار و از عملکرد صداوسیما در پوشش اخبار طوفان الاقصی تقدیر کرد.

سردار قاآنی در این دیدار گفت: رژیم صهیونیستی یک ترس همیشگی از عملیات جوانان فلسطینی در ماه رمضان در کرانه باختری داشته است و بدیهی است که این ترس امسال به اوج رسیده است.

وی افزود: از ویژگی‌های عملیات طوفان الاقصی این بود که همه دنیا به‌صورت واقعی امتحان شدند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به روحیه رزمندگان فلسطینی گفت: پیام‌های رزمندگان فلسطینی در صحنه نبرد به مذاکره‌کنندگان حماس این است که؛ "ما مقاومت می‌کنیم شما محکم مذاکره کنید".

قاآنی ادامه داد: این رزمندگان با یک ویژگی‌های خاصی این میدان را اداره می‌کنند و توانایی خود را در حدی افزایش داده‌اند که آدم لذت می‌برد.

وی با تحسین طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: جنگ مقاومتی صرفاً با سلاح و ابزار نیست و بایستی ریشه‌های عمیق اعتقادی و معنوی هم در آن باشد.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: یک‌سوم نیروهای شرکت‌کننده در این عملیات حافظ قرآن بودند و برخی از آنها مأموریت داشتند که پس از حمله به صهیونیستها مقاومت کنند تا به شهادت برسند.

وی با بیان اینکه برادرانه در کنار جریان مقاومت هستیم، گفت: هنر ما باید این باشد که در ابعاد مختلف از ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم. رسانه ملی نیز در تبیین وضعیت جنگ، ترسیم شرایط غزه، امیدآفرینی و... می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/+

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.