تداوم یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری/ درگیری در قدس اشغالی

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری امروز نیز تداوم یافت.به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا  به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «بلاطه» در شرق نابلس حمله کردند. منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان این یورش، یک جوان به دست اشغالگران بازداشت شده است.

همچنین نظامیان صهیونیست به منزل خانواده شهید «فادی جمجوم» در الخلیل، یورش بردند.

منابع خبری اعلام کردند که نظامیان صهیونیست به دنبال ویران کردن خانه این شهید هستند.

همزمان درگیری در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به آن رخ داده و صدای انفجارهایی شنیده می‌شود. منابع فلسطینی از درگیری میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران در مرکز شهر «جنین» در کرانه باختری نیز خبر دادند.

گردان های «شهدای الاقصی» شاخه «جنین» اعلام کرد: رزمندگان ما با بمب هایی با شدت انفجار بالا، خودروهای اشغالگران را در چند محور در داخل اردوگاه جنین هدف حمله قرار دادند.

در شمال الخلیل نیز جوانان فلسطینی بمب دست‌ساز به سمت مرکز نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل پرتاب کردند.

این در حالی است که بامداد امروز نظامیان صهیونیست با یورش به شهر جنین در کرانه باختری فلسطین، به سمت فلسطینیان در محوطه بیمارستان دولتی جنین تیراندازی کردند که بر اثر آن شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند. این حمله نظامیان صهیونیست چند ساعت طول کشید.

از سوی دیگر در قدس اشغالی نیز درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی گزارش شده است. این درگیری در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی رخ داده است.

طی روزهای گذشته با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هزاران نظامی صهیونیست در مناطق مختلف قدس اشغالی مستقر شدند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.