واکنش حماس به جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفاء

جنبش حماس حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان الشفاء را بیانگر سردرگمی و ناامیدی رژیم اشغالگر از تحقق هرگونه دستاورد نظامی در جنگ دانسته و تأکید کرد ناکامی جامعه جهانی در اقدام علیه ارتش اشغالگر چراغ سبزی برای ادامه جنگ نسل‌کشی علیه غزه است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  جنبش حماس فلسطین امروز با صدور بیانیه‌ای در واکنش به حمله وحشیانه نیروهای اشغالگر به مجتمع پزشکی الشفاء اعلام کرد که جنایت‌های اشغالگران و جنگ مستمر نسل‌کشی علیه ملت ما و نابودی همه نشانه‌های زندگی در غزه، نمی‌تواند تصویری از پیروزی‌ای که نتانیاهو و ارتش نازی او به دنبال آن هستند را ارائه دهد.

حماس در ادامه تأکید کرد که حمله به بیمارستان الشفاء بیانگر وضعیت سردرگمی و گیجی و ناامیدی کامل اشغالگران از تحقق هرگونه دستاورد نظامی است.

در ادامه این بیانیه آمده است که ناکامی جامعه جهانی و سازمان ملل در اقدام علیه ارتش اشغالگر چراغ سبزی برای ادامه جنگ نسل‌کشی و پاک‌سازی نژادی علیه مردم فلسطین است که یکی از ارکان این جنگ وحشیانه، تخریب مراکز درمانی در نوار غزه می‌باشد.

این جنبش در ادامه از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و سازمان جهانی بهداشت خواست تا به مسئولیت‌های خود برای حفاظت از تأسیسات پزشکی باقی‌مانده در نوار غزه و مستندسازی جنایات صهیونیست‌های نازی علیه بخش پزشکی که باید بر اساس کنوانسیون‌های ژنو و قوانین بشردوستانه بین‌المللی تحت حفاظت باشند، عمل کنند.

در شرایطی که رژیم اشغالگر از زمان آغاز جنگ علیه غزه در 6 ماه گذشته تاکنون عامدانه همه زیرساخت‌های حیاتی در این منطقه را هدف قرار می‌دهد تا نشانه‌های زندگی برای مردم غزه نابود شود، نیروهای اشغالگر سپیده‌دم امروز در چارچوب حملات سیستماتیک ارتش صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، حمله وحشیانه‌ای به مجتمع پزشکی الشفاء در غرب شهر غزه ترتیب دادند و همه کسانی که در آنجا بودند را هدف قرار دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که سپیده‌دم امروز دوشنبه، نیروهای اشغالگر ارتش صهیونیستی تحت پوشش حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای این ارتش، به مجتمع پزشکی الشفاء یورش بردند. این در حالی بود که پهپادهای رژیم صهیونیستی به سوی فلسطینیان در مجاورت بیمارستان آتش گشودند.

بر اساس این گزارش، در اثر حملات ادامه‌دار نیروهای دشمن به مجتمع پزشکی الشفاء، شماری از افراد حاضر در این بیمارستان به شهادت رسیده و تعداد دیگری هم زخمی شدند و امکان رسیدن به اجساد شهدا که در حیاط‌های بیمارستان به زمین افتاده‌اند وجود ندارد.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.