عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام‌الله

منابع خبری از عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام‌الله واقع در کرانه باختری خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :   یک دستگاه اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در نزدیکی روستای «دیربزیع» در غرب رام‌الله واقع در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفت.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی بعد از عملیات تیراندازی به‌سمت اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست تجهیزات نظامی جدیدی را به منطقه «جبل الشبونی» بین دو شهرک دیربزیع و کفرنعمه در غرب رام‌الله گسیل کرده است.

در همین حال، برخی منابع از شنیده شدن صدای تیراندازی‌های گسترده و درگیری مسلحانه با نظامیان اسرائیلی در نزدیکی شهرک دیر بزیع در غرب شهر رام‌الله خبر دادند.

گزارش‌های منابع محلی فلسطینی حاکی است که ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به حالت آماده‌باش درآمده و برخی شهرک‌های اطراف رام‌الله را هدف حمله قرار داده است.

شهادت مجری عملیات ضدصهیونیستی رام الله پس از 4 ساعت درگیری

شبکه 12 رژیم صهیونیستی از شهادت مجری عملیات ضدصهیونیستی پس از 4 ساعت درگیری خبر داد.

مجری عملیات ضد صهیونیستی مشخص شد

« مجاهد برکات منصور» مجری عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام الله از اعضای بازنشسته گارد ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین بود که در جریان عملیات امروز 7 نظامی رژیم صهیونیستی را راهی بیمارستان کرد.

طراح عملیات صبح امروز غرب رام الله که بود؟

عامل عملیات صبح امروز غرب رام الله «مجاهد برکات منصور» جوان فلسطینی 32 ساله بود که در سال 2014 از تشکیلات خودگردان فلسطین جدا شد.

وی پس از جدایی از تشکیلات خودگردان تحت امر ابومازن به صفوف مقاومت فلسطین پیوست و به دلایل امنیتی هم  بازداشت و راهی زندان رژیم صهیونیستی شد.

او پیش از این چندین عملیات تیراندازی در تیپ موسوم به بنیامین (منطقه رام‌الله) انجام داده بود.

برای نخستین بار در طول 20 سال گذشته رژیم صهیونیستی مجبور شد تا برای هدف قرار دادن یک رزمنده مقاومت پس از عملیات ضدصهیونیتی از اسلحه سنگین بالگردهای خود استفاده نماید.

زخمی شدن 7 صهیونیست در عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام‌الله

بر اساس گزارش‌ها، 7 نظامی صهیونیست در این تبادل آتش در محل درگیری زخمی شدند. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد وضعیت جسمانی دو نفر از مجروحان عملیات ضدصهیونیستی امروز در نزدیکی روستای دیربزیع در غرب رام‌الله وخیم است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند، اسرائیل  گانتز رئیس شهرک بنیامین در حال حرکت به‌سوی محل عملیات ضدصهیونیستی در روستای دیربزیع در غرب رام‌الله است.

پرواز بالگردهای آپاچی اسرائیل بر فراز منطقه عملیات

بالگردهای آپاچی رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام الله به پرواز درآمدند.

برخی منابع محلی از پرواز دست‌کم 18 بالگرد و پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه وقوع عملیات خبر می‌دهند.

این برای نخستین بار از زمان انتفاضه دوم فلسطینیان است که بالگردهای آپاچی ارتش رژیم صهیونیستی پس از یک عملیات ضدصهیونیستی بر فراز کرانه باختری به پرواز در می‌آیند.

شکار پهپاد صهیونیستی توسط مجری عملیات غرب رام الله

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که درباره تشریح جزئیات عملیات ضد صهیونیستی صبح امروز در روستای دیر بزیع در غرب رام الله منتشر کرد ااذعان کرد که برکات منصور در جریان درگیری خود با نظامیان اسرائیلی علاوه بر مجروح کردن چندین نظامی موفق شده است که یک پهپاد ارتش اسرائیل را که در حال رهگیری وی بود، هدف قرار داده و ساقط نماید.

واکنش حماس به عملیات ضدصهیونیستی در رام الله

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با انتشار بیانیه‌ای شهادت «مجاهد برکات منصور»،رزمنده فلسطینی که امروز در کرانه باختری دست به عملیات ضدصهیونیستی زده بود را تبریک گفت.

در بیانیه حماس آمده است: این عملیات واکنشی طبیعی به تداوم جنایات و فجایع اشغالگران در نوار غزه، ادامه تجاوزات شهرک نشینان مسلحی است که در ارتش رژیم صهیونیستی جنایات فراوانی را علیه فرزندان و ملت فلسطین و مسجدالاقصی انجامی می‌دهند.

شهدای الاقصی: جنایت صهیونیست‌ها بی پاسخ نمی‌ماند

گردان‌های شهدای الاقصی در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی امروز در غرب رام الله بر تداوم مشتی مقاومت مسلحانه تاکید کرد.

در بیانیه شهدای الاقصی آمده است: جنایات دشمن صهیونیستی به ویژه در نوار غزه بی پاسخ نمی ماند و ما بر وحدت ملی در برابر دشمن غاصب تاکید می‌کنیم.

بلینکن وارد فلسطین اشغالی شد

در عرصه تحرکات سیاسی، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

این هفتمین سفر وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به شمار می‌رود.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.