زلنسکی از یک قدمی مرگ بازگشت

کانال تلگرامی ایران،شهر خورشید در تحلیلی نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق : امروز زلنسکی از یک قدمی مرگ بازگشت.

معلوم شد که امروز بخاطر حمله تروریستی روسیه در بخش های رده بالای نظامی سیاسی اوکراین جشن و تجمع تبلیغاتی مهمی برپا شده بود و سازمان اطلاعات اوکراین برای حملات تبلیغاتی پر شور خود در داخل روسیه کلی تدارکات انجام داده بودند .

بسیاری از پرسنل، از جمله شخصیت های ارشد و کارمندان عادی دولتی، به ساختمان هایی که خاص آمدند و تعداد زیادی از مستشاران و پرسنل ناتو نیز در میان آنها بودند.

در جریان دیدار زلنسکی، یک عملیات دیگر علیه روسیه با قایق انتحاری آغاز شد که زلنسکی از نزدیک شاهد آن بود اما عملیات شکست خورد و قایق ها منهدم شدند.

زلنسکی به دیدار افراد دخیل در عملیات ها رفت، به برخی مدال داد و تبریک گفت و بعد از ساختمان خارج شد و دقایقی پس از خروج وی ، ساختمان مورد اصابت قرار موشک های سنگین روسیه قرار گرفت.

این بار زلنسکی جان سالم به در برد، اما بسیاری از مدیران و فرمانده هان سطح بالا به همراه مستشاران کشته شدند. از جمله افرادی که مدال افتخار دریافت کرده بودند.

کاملا مشخص است که زلنسکی هدف اصلی این حمله بوده‌است و توسط سازمان های اطلاعاتی غربی در لحظه آخر نجات پیدا کرد ولی همیشه کمک به موقع نمی رسد

روسیه حملات حساسی را علیه شخصیت‌های بلندپایه که قبلاً علیه آن ها کاری نداشت، آغاز کرد.

این اولین بار است که چنین ضربه جدی مستقیماً به شخص مینی پیشوا یعنی زلنسکی و سایر رهبران ساختار اطلاعات نظامی اوکراین وارد شده است .

در حالی که اطلاعات نظامی روسیه GRU و پارتیزان های شوروی جدید در حال پخش شدن در داخل اوکراین هستند، روسیه سعی می‌کند با حملاتی در سطح استراتژیک به ساختارهای محل حضور سران و رهبران اوکراین که به عنوان امتداد CIA و MI6 عمل می کنند، خسارت مستقیم وارد کند تا نظم کنون در بخش حضور مستشاران ناتو در اوکراین را از بین ببرند.

تازه شروع ماجرا برای طرفین درگیری است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.