سنگین‌تر از شهادت حاج قاسم

سرباز روح‌الله، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از   مشرق، 

سنگین‌تر از شهادت حاج قاسم

خاک جمهوری اسلامی ایران مورد تعرض مستقیم اسرائیل قرار گرفته است. ساختمانی که طبق تمامی قوانین بین‌المللی می‌بایست امن باشد از سوی اسرائیل بمباران شده. حتی اگر قطره‌ای از خون‌های مطهر شهدای امروز بر زمین نمی‌ریخت باز جنایت و وقاحت اسرائیل آنقدر از حد گذشته بود که توقع پاسخی کوبنده می‌داشتیم. حتی اگر در میان شهدا کسی چون ابومهدی - سردار زاهدی - نمی‌بود باز هم جا داشت که خاک اسرائیل به توبره کشیده شود. حالا اما چهره شماره یک نیروی قدس در سوریه و لبنان اینگونه در خاک خود جمهوری اسلامی ایران و در کنار دیگر همرزمانش به خاک و خون کشیده شده است.

فاجعه امروز بدون شک به مراتب از فاجعه شهادت حاج قاسم سلیمانی سنگین‌تر است چه آنکه کنسولگری ایران محل وقوع حادثه بوده است نه فرودگاه بغداد. واقعه امروز از شهادت تمامی کسانیکه در سوریه جان دادند سنگین‌تر است. دیگر سخن از حضور مستشاری ایران در سوریه نیست؛ حضور دیپلماتیک ایران در سوریه به چالش کشیده شده است. ترور امروز حتی با تمامی ترورهای دهه اول انقلاب اسلامی هم قابل مقایسه نیست؛ نه ترور بهشتی و نه ترور رجایی و نه ترور باهنر. در مقابل نه یک گروهک تروریستی که یک دولت تمام عیار تروریستی قرار گرفته است.

چه بخواهیم و چه نخواهیم تاریخ کش و قوس‌های میان ایران و اسرائیل از امروز ۲۱ رمضان المبارک ۱۴۴۵ و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ وارد عرصه‌ای جدید شده. یا نظام عزم می‌کند و دندان اسرائیل را، نه در زمان و مکان مناسب که هم اینک، مستقیما در دهانش خرد می‌کند و یا نظام جمهوری اسلامی ایران پذیرای معادله‌ی جدیدی می‌شود که اسرائیل بر منطقه در حال اعمال است. هر چه باشد ما وارد عرصه‌ای نو شده‌ایم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.