روز قدس ؛ آغاز نهضت جهانی برای مطالبه گری نابودی اسرائیل

روز قدس ، روز مبارکی برای جهان اسلام و اغاز نهضت جهانی برای مطالبه گری نابودی اسرائیل است .

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از زنان نیوز :   منیره غلامی توکلی : 182 روز از عملیات طوفان الاقصی می گذرد و در این روزها ما شاهد تابلویی از مقاومت بی نظیر مردمی مسلمان، مظلوم و محصور در برابر شقی ترین و وحشتی ترین ارتش رژیم جعلی هستیم که به ظاهر خود را از قوی ترین ارتش های جهان می داند.
طوفان الاقصی که را ستیهنده ترین حرکت فلسطینیان ساکن باریکه غزه در برابر رژیم منحوس و ضدبشر صهیونیستی است باید صرفا قیامی فلسطینی و خشم و غرور مردمی دانست که در مرزی ترین حالت ممکن به برگذشت ناپذیر بودن مقاومت شان تا نابودی اسرائیل قرار دارند.
حال در این قیام و این مقاومت اسلامی که نشأت گرفته از مکتب حسینی است همان نتایجی حاصل خواهد شد که 1400 سال پیش قیام امام حسین(ع) آن را رقم زد. یعنی؛ بیداری دل های آزاده در وسعت جهان هستی و برداشته شدن نقاب از چهره پلید استکبار و ذلت حامیان او.
بی شک این نوع ایستادگی در شدیدترین محاصره اقتصادی و نظامی، این میزان ایثار از سوی زن و مرد، این توکل خالصانه به خدا ، این مجاهدت در راه آزادی و همدلی و همراهی کم نظیر مردم غزه با نیروهای مقاومت، قطعا پیروزی نهایی را برای آنها به همراه خواهد داشت، پیروزی که خدا در قرآن آن را وعده داده است: « «وَ لاَ تَهِنُوا وَ لاَ تَحْزَنُوا وَ أَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ؛» آل عمران/ 139
شما وقتی به تاریخ جعلی رژیم اسرائیل نگاهی می کنید، می بنید که این رژیم 76 سال اشغال سرزمین را در کارنامه حیات منحوس خود دارد که حتی کوچک ترین سابقه زیست در آن را نداشته است! هر چند در فضای سکوت حمایتگرانه جوامع بین المللی و عبری - عربی ، بی رحمانه ترین جنایات جنگی از کشتار زنان و کودکان فلسطینی گرفته تا اسارت جوانان و نوجوانان. از تخریب منازل و شهرک های فلسطینی نشین گرفته تا غصب زمین های کشاورزی فلسطینی ها مرتکب می شود و دست خود را آلوده به هتک حرمت مسجدالاقصی تا تجاوز به زنان و دختران .. می کند اما در لحظه لحظه این جنایات حتی طعم یک پیروزی را نچشیده و هر آن خشم از کابوس فروپاشی اش را با جنایتی دیگر حتی علیه سایر کشورهای مسلمان و حامی فلسطین نشان می دهد!
اما طوفان الاقصی و این مقاومت و ایثار بی نظیر ساکنین باریکه غزه از دو وجه تضعیف کننده و برملا کننده واقعیت رژیمی بود که با تبلیغات رسانه ایی 76 سال چهره ای از خود در اذهان حق عمومی جهان ترسیم کرده بود که گویی اوست که مورد ظلم قرار گرفته است و از خود دفاع مشروع می کند! و در این نوع زیست ، قوی ترین و به روز ترین ارتش دنیا را برای خود ساخته است! ارتشی با گنبدی آهنین و شکست ناپذیر!
اما صهیونیست در این 6 ماه گذشته... از همان ساعات اولیه طوفان الاقصی و غافلگیر شدن توسط نیروهای حماس ، حیثیت نظامی خود را به تمام معنا از دست داد و چهره شکست خورده ایی از خود به نمایش گذاشت! گویی همان خانه عنکبوتی که سست ترین خانه هاست و در سست بودن این خانه همه انسان ها با هر نوع تفکر و ایدئولوژی اتفاق نظر دارند. این توافق نظر جهانی – حتی در دل خاک اسرائیل - همان آغاز شمارش معکوس فروپاشی این رژیم است.
از طرف دیگر ارتش صهیونیستی در این سال ها ویژه در 6 ماه گذشته با انجام دهشناک ترین و وحشیانه ترین اعمال ضد بشری با هدف نسل کشی فلسطینیان مبارز، خبیث ترین چهره را از خود برای جهانیان به نمایش گذاشت به طوری که جنایت بیمارستان المعمدانی ، جنایت بیمارستان شفا، شهادت کودکان از گرسنگی ، شهادت مادران باردار و نوزادان تازه متولد شده ، تجاوز به نوامس و به شهادت رساندن خبرنگاران و پزشکان و گروه های امداد بین المللی، بخشی از این تصویرگری را شامل می شد.
وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که بر اساس آخرین آمار شمار شهدای جنگ در غزه از 7 اکتبر تا امروز- 4 آپریل- به 33037 نفر و شمار مجروحان به 75668 نفر افزایش یافت. بیش از 7000 نفر هم همچنان مفقود و زیر آوار هستند. 73 درصد از قربانیان زن و کودک هستند.
حالا باید شگفت زده شد از تعجب برخی از افراد نسبت به حمایت های مردم جهان از فلسطین و باریکه غزه ! ( از سوی تمام کشورهای دنیا از آسیا تا اروپا ، از امریکا تا افریقا با هر دین و آیینی از مسلمان، مسیحی گرفته تا یهودی ، بودایی ... ) در حالیکه عجیب و باورنکردنی، حمایت های برخی از کشورهای اروپایی، آمریکا و گاها دولت های مسلمان از این رژیم سفاک است ! و جا دارد این حمایت ابلهانه مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد چرا که اولا مردم فارغ از سیاست های دولتمردان شان در طول تاریخ بشریت نشان داده اند که درک درستی از حقیقت دارند و همیشه در بزنگاه ها درست تشخیص داده، تصمیم گرفته و عمل می کنند و ثانیان شهروندان اسرائیلی خود دست از حمایت دولت شان برداشته و خواهان برکناری و نابودی دولت اسرائیل هستند! شنیده ها حاکی از این است که منبعی در بین رهبران جنبش حماس به شبکه الجزیره گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل تلاش می‌کند زمان بخرد و خشم خانواده‌های اسرای صهیونیست را بخواباند. به گفته این منبع، نخست وزیر اسرائیل تلاش‌های دروغین در خصوص پیگیری مذاکرات (آتش بس) از خود نشان می‌دهد.
همین بیداری جهانی و انزجار بین المللی از اسرائیل و حامیان آن است که برای فلسطینیان نوید پیروزی و برای اسرائیلیان ناقوس مرگ را به صدا در آورده است.. ترس و خشمی که اسرائیل از نابودی خود در دل احساس و با تمام وجود درک می کند ، بارقه ای از نفرت مردم جهان و مظلومان و ستمدیدگانی است که آرزوی نابودی او را در شعار و عمل نشان داده اند .
روز قدس – آخرین جمعه ماه مبارک رمضان - کابوسی تمام نشدنی برای رژیم است که به فرمان امام خمینی (ره) و لبیک ملیاردها مسلمان و صدها هزار انسان آزاده در سراسر جهان برگزار می شود تا این غده سرطانی را ریشه کن کنند. امثال ان شاء الله روز قدس ، روز همبستگی با مردم فلسطین و اعلام جهانی حمایت از این مردم مظلوم است از این رو قطعا مسلمانان و آزادگان جهان با شور و شعور بیشتری وارد میدان شده و خواست خود را به گوش معدود حامیان ابله این رژیم می رسانند . همان طورکه مقام معظم رهبری فرمودند: « برخلاف آرزوی احمقانه‌ی اقتدار و استحکامی که سیاست‌بازان خبیث برای رژیم صهیونیستی در سر میپروراندند، این رژیم روزبه‌روز به اضمحلال و نابودی نزدیک‌تر شده است. ۱۳۹۳/۰۷/۰۸»
مردم مسلمان ایران نیز که در این سال ها به ویژه 6 ماهه اخیر عملیات طوفان الاقصی بیشترین حمایت های را از مردم مظلوم غزه کرده اند در غم آنها اشک ریخته و برای تداوم استقامتشان دست به دعا برداشته اند ، در این راهپیمایی پرشور تر از گذشته شرکت می کنند و در حالیکه داغ دار شهادت فرزندان رشید خود به دست جنایتکار اسرائیل هستند، قطعا نشان خواهند داد در صورتی که ولایت و رهبری کل قوا، اذن صادر کنند ، مادران مدافع حرم پرور ایران ، مدافع بیت المقدس هم تربیت کرده اند و مردان آزاد ساز خرمشهر کسانی که بر مسجد آن غریو الله اکبر سر دادند ، مردان آزادساز فلسطین هم خواهند شد و بر فراز مسجد الاقصی تکبیر پیروزی سر خواهند داد.
انتظار می رود با توجه به میزان خشم و نفرت مردم جهان از اسرائیل ، شناخت جهانی از ماهیت این رژیم سفااک ، بیداری افکار و اذهان عمومی جهان حضور مردم در راهپیمایی روز قدس قابل سانسور و بی توجهی از سوی خبرگزاری ها نباشد و امثال خواه نا خواه جریان ضدصهیونیستی رسانه های صهیونیستی را هم به بازگو کردن واقعیت سترگ و عظیم این روز بزرگ و حرکت عظیم مردمی وا می دارد . رسانه های صهیونیستی مجبور به بازگو کردن راستی ها و واقعیت ها می شوند همانطور که به دروغ های بزرگ خود علیه حماس و مقاومت اقرار و اعتراف کردند.
روز قدس ، روز مبارکی برای جهان اسلام و اغاز نهضت جهانی برای مطالبه گری نابودی اسرائیل است .
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.