تاکید الخزعلی بر ضرورت اخراج نظامیان آمریکایی از عراق

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق بر ضرورت اخراج نظامیان آمریکایی از عراق تاکید کرد و هشدار داد در صورتی که بیگانگان از راه دیپلماسی اخراج نشوند، مقاومت آنها را به زور اخراج خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسیم :  شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق تاکید کرد که موفقیت سفر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن بستگی به تثبیت اخراج نظامیان بیگانه و تحقق حاکمیت اقتصادی بر ثروت‌های کشور دارد.

وی افزود بوق‌های رسانه‌ای حامی آمریکا به تبلیغ و ترویج خطر بازگشت داعش در راستای تلاش‌های بیهوده خود برای باج خواهی از دولت عراق پرداخته اند.

الخزعلی در ادامه تاکید کرد سلاح مقاومت برای ضربه زدن به نظامیان بیگانه در صورتی که از طریق دیپلماتیک و سیاسی اخراج نشوند، در صحنه حاضر و آماده است.

وی گفت داعش با اراده بین المللی تشکیل شد و در زمانهای مشخص برای اهداف سیاسی برای آن برنامه ریزی صورت گرفت، اما مردم اصیل عراق این طرح را به شکست کشاندند و طرحهای جدید را که هدف از آن خدشه وارد کردن به حاکمیت و کرامت عراقی هاست، خنثی خواهند کرد.

الخزعلی درباره تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار  غزه گفت آنچه در غزه جریان دارد، ظلمی است که نمی توان آن را قبول کرد و همه باید در برابر جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان مرتکب می شود، بایستند و با آن مقابله کنند.

وی افزود آنچه ما از ویرانی و کشتار مشاهده می کنیم، لکه ننگی بر پیشانی بشریت است.

الخزعلی گفت آمریکا از رژیم صهیونیستی با اهدای سلاح حمایت می کند تا به کشتار مردم فلسطین بپردازد، مردمی که از سرزمین و موجودیت خود دفاع می کنند.

وی با تبریک به رزمندگان مقاومت اسلامی تاکید کرد مقاومت اسلامی عراق همچنان به درهم کوبیدن رژیم صهیونیستی تا زمان توقف تجاوزات به غزه ادامه خواهد داد و به زودی شاهد پیروزی بزرگ و زوال این رژیم غاصب خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.