سردار وحیدی در جمع خبرنگاران:

خان‌طومان به زودی پس گرفته می‌شود/پاسخ شهادت شهید بدرالدین در زمان مناسب داده خواهد شد

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به شهادت شهید سیدمصطفی بدرالدین از فرماندهان عالی‌رتبه حزب‌الله گفت: رژیم صهیونیستی در زمان مناسب و به شکل مقتضی پاسخ این کار را دریافت می‌کند...

هادی نیوز: سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در حاشیه مراسم ترحیم سردار شهید محمد ناظری در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مقاومت اسلامی در سوریه گفت: دشمن بعد از شکست حساسی که در چند ماه گذشته داشت دچار وحشت زیادی شد و از تمام ابزارهای خود برای متوقف کردن رزمندگان استفاده کرد.

وی افزود: بعد از مذاکرات صلح همه دشمنان قسم خورده اسلام از تروریست‌ها حمایت و آنها را تجهیز و یک منطقه را تصرف کردند. تروریست‌ها چیز زیادی به دست نیاوردند اما تلاش می‌کنند با عملیات روانی آن را بزرگ کنند.

وحیدی با بیان اینکه کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به شدت در جهت تجهیز تروریست‌ها تلاش می‌کنند، گفت: در آینده نزدیک منطقه خان‌طومان پس گرفته می‌شود و تروریست‌ها شاهد شکست‌های مهلکی خواهند بود.

وزیر سابق دفاع همچنین در خصوص شهادت شهید سیدمصطفی بدرالدین از فرماندهان عالی‌رتبه حزب‌الله گفت: این نشان می‌دهد که فرماندهان مقاومت اسلامی فرماندهانی در صحنه و در میدان هستند و شهید بدرالدین یک مجاهد واقعی و فی‌سبیل‌الله بود.

وی افزود: شهید بدرالدین عمر خود را در مقاومت اسلامی گذراند و حقش هم شهادت بود.

وزیر سابق دفاع گفت: در حزب‌الله لبنان رزمندگان زیادی توسط شهیدان مغنیه و بدرالدین تربیت شدند و مقاومت اسلامی با قدرت به پیش خواهد رفت و رژیم صهیونیستی را به آتش خواهند کشید.

وحیدی در پایان گفت: پاسخ شهادت شهید بدرالدین در زمان مناسب و به شکل مقتضی به رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.