واکنش نخست وزیر اسرائیل به نمایشگاه کارتون هولوکاست

نتانیاهو: ایران آماده ایجاد یک هولوکاست دیگر است/ نباید سکوت کرد!

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین موضعگیری خود به برگزاری نمایشگاه بین المللی کاریکاتور هولوکاست در ایران واکنش تندی نشان داد و ایران را به متهم به آماده شدن برای هولوکاست دیگری کرد...

هادي نيوز: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین موضعگیری خود به برگزاری نمایشگاه بین المللی کاریکاتور هولوکاست در ایران واکنش تندی نشان داد و ایران را به متهم به آماده شدن برای هولوکاست دیگری کرد. بر این اساس او در آخرین متنی که در حساب شخصی توئیتر خود منتشر کرده است آورده است: ایران میزبان مسابقه کاریکاتور انکار هولوکاست است در حالی که خود آماده هولوکاست دیگری است. شرم آور است. درباره این اقدام نباید سکوت کرد.
همچنین روز گذشته نتانیاهو در تماس تلفنی از کری خواسته بود نمایشگاه هولوکاست در ایران را محکوم کند.

گفتنی است دومین نمایشگاه بین المللی کاریکاتور هولوکاست با نمایش 150 اثر از هنرمندان 50 کشور در حوزه هنری افتتاح و در حال برگزاری است. در این نمایشگاه آثاری از مازیار بیژنی، شهرام رضایی، منصور مقدم، سامان احمدی، محمود نظری، جابر اسدی از ایران و همچنین جیتت کاستانا از اندونزی، رائد خلیل از سوریه، راشاد السامی از یمن، هیکابی دمیرچی از ترکیه، ماروچین از اندونزی، جوایکو از کلمبیا، توران آکسوی از ترکیه، توماس لوسفلد از فرانسه، عمر زوالوس از پرو و جمع دیگری از هنرمندان جهان دیده می‌شود. 

 

رجا نيوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.