رضایی در اختتامیه نخستین کنگره جهانی «اقتدار»:

مشکل ما کنار گذاشتن مسیر هموار شده طهرانی‌مقدم‌هاست

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام، کنار گذاشتن مسیر هموار شده، روشن و آشکار شهید طهرانی‌مقدم‌ها را مشکل امروز کشور خواند و گفت: به‌جای آن می‌خواهیم از راه دیگران، مشکل اقتصاد و گرانی و بیکاری و ... را حل کنیم...

هادی نیوز: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز یکشنبه 16 خرداد در اختتامیه نخستین کنگره جهانی «اقتدار» گفت: موضوع اقتدار یکی از گمشده های ملت ایران بود که با پیروزی انقلاب به آن دست یافتیم و این انقلاب بود که اقتدار را به ما برگرداند.
وی اضافه کرد: در دفاع مقدس، موشک‌هایی از لیبی گرفتیم، اما در زمان شلیک، لیبیایی‌ها کارشکنی کردند و قطعات موشک را برداشتند و به سفارت رفتند، ولی حاج حسن و یارانش ظرف 20 شبانه‌روز موشک‌ها را آماده و به بغداد شلیک کردند.

رضایی گفت: من بعد از آن نامه‌ای به امام (ره) دادم که فرزندان انقلابی شما توانستند ما را از بحران نجات دهند و ظرف 20 شبانه‌روز موشک‌ها را سوار و شلیک کردند و امام(ره) خیلی خوشحال شدند و این افراد را دعا کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برخی می‌گویند چرا بعد از خرمشهر جنگ را ادامه دادید؟ برای این که از آن موقع تا حالا ایران امنیت داشته باشد، اگر این کار را نمی‌کردیم تا الان چند بار به ایران حمله کرده بودند.

رضایی کنار گذاشتن مسیر هموار شده، روشن و آشکار شهید طهرانی‌مقدم‌ها را مشکل امروز کشور خواند و گفت: به‌جای آن می‌خواهیم از راه دیگران، مشکل اقتصاد و گرانی و بیکاری و ... را حل کنیم.
وی ادامه داد: اینکه آمریکایی‌ها از فاصله‌های چند کیلومتری با هواپیما بمب به خانه‌ای می‌زنند اقتدار است؟ کاری که امروز وهابیت در یمن و سوریه و بحرین و عراق می‌کند اقتدار اسلامی نیست، اقتدار اسلامی ریشه در ارتباط با خدا و تقوا دارد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که اقتدار اسلامی در قیافه الهی رهبرمان وجود دارد، گفت: باید اقتدار الهی نظاممان را حفظ کنیم و در نسل‌های بعد گسترش بدهیم و از این راه جدا نشویم.

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.