کلام نور 13

 

اگربه توافق نرسیم ضرر نمی‌کنیم/ راه‌حل ما اقتصاد مقاومت است/ می‌گویند ایران باید اعتماد جامعه‌ی جهانی راجلب کند/ جامعه‌ی جهانی یعنی چند کشور مستکبر آمریکا، انگلیس و فرانسه که ارتباط رؤسایشان با ملت‌هایشان قطع است؟/ آیا ۱۵۰ کشور غیرمتعهد و میلیاردها نفر از مردمشان جامعه‌ی جهانی نیست؟

دولت آمریکا با ملتش صادق نیست/ مردم آمریکا به نظام سیاسی‌شان بی‌اعتمادند/ آمار شرکت‌کنندگان انتخابات اخیر آمریکا بسیار پایین بود/ دولت آمریکا در حوادث فرگوسن با مردم خود می‌جنگد.

آمریکا از همه بد اخلاق‌تر و انگلیس از همه موذی‌تر است؛ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، بیش از همه آمریکا ضرر می‌کند نه ما/ ما با دولت خود روراست هستیم و حقیقت مطلب را گفته‌ایم.

طرف مقابل یعنی عمدتا آمریکا غیرمنطقی است و هر روز یک حرف می‌زند/ در مجلس خصوصی و نامه‌پراکنی یک‌جور و در اظهارات عمومی طور دیگر/ آمریکا می‌خواهد از مذاکرات برای مشکلات داخلی خود استفاده کند.

بنده با تمدید مذاکرات مخالف نیستم به همان دلیل که با اصل مذاکره مخالف نبودم/ هیأت مذاکره‌کننده‌ی ایران حقا و انصافا پرتلاش و جدی هستند، ایستادگی می‌کنند و زیر بار حرف زور نمی‌روند و با جدیت منطق و دلسوزی کار می‌کنند.

کسانی‌که نظام اسلامی را تهدید می‌کنند، بدانند جمهوری اسلامی به برکت تفکر، عمل و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیراست/ دولت آمریکا دولتی استکباری، زورگو وزیاده‌طلب است و مشکل ما با آمریکا به همین دلیل است.

امروز تفکر بسیجی صادر شده/ این تفکر در لبنان، عراق، سوریه و یمن پیروزی به‌وجود آورد و در قدس شریف و نجات مسجدالاقصی هم همین‌گونه عمل خواهد کرد/ اکثریت قاطع ملت ایران بالقوه بسیجی‌اند.

رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج: امام فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید/ ایشان حفظ نظام را اوجب واجبات می‌دانست.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.